BUAYA DAN ULAR MAINAN BAGI KANAK-KANAK INI

Assalamualaikum....

Selamat petang semua....
Diusia 3 tahun kanak-kanak biasanya akan bermain 
permainan yang sesuai dengan usia mereka.
Namun bagi Charklie, 3 tahun dia lebih gemar 
mengulit Buaya dan ular di zoo milik ayahnya.
jom tengok gambar2 dia..





Ayah kanak-kanak ini,Greg berkata dia tidak pernah
menggalak kan anak nya untuk melaku kan hal2 sebegini.
jom tengok video dia pulak..



sekian..

Post a comment

16 Comments

  1. perghhh...kecik2 da pndai...

    ReplyDelete
  2. mak ai..boleh2 ni budak eh..MV penakut..

    ReplyDelete
  3. gila ahh! berani betul budak kecik tu

    ReplyDelete
  4. beraninyer dia..maybe dh terbiasa dr kecik

    ReplyDelete
  5. beraninya budak kecik ni.
    kalau kite, nak sentuh kulit pun teragak-agak. hihii:D

    ReplyDelete
  6. erk kecik2 dah main dgn haiwan ganas..mesti budak ni ingat mainan je ni..hehee

    ReplyDelete
  7. pergh hebt tul budk ni..kecik2 dh berni..bgus..tapi tkut je mkn diri sndiri

    ReplyDelete
  8. comelnya budak niiiii...comel sangat! huhu

    ReplyDelete
  9. berani betoi budak nih main nga boye!

    ReplyDelete
  10. sweet nyer...kalau dah kechil2 boleh bermain camtu...mesti dia hebat bila dewasa nanti.....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)