5 ORANG YANG WAJIB IBU BAPA KENAL DISEKOLAH ANAK-ANAK

Assalamualaikum...


Nak cerita pasal sekolah anak ni..
tau tak selain pelajaran anak2
kita kena ambik tau pasal orang2 disekeliling anak2 kita
kat sekolah dia tu,..




tak banyak.sikit kita kena kenal mereka ni.
nak tau sapa??

1)kawan baik dia kat sekolah..
sebab kawan baik ni la yang
kita akan cari bila sesuatu berlaku pada ank kita.

2)pengetua sekolah..
sebabnya dia lah orang tengah antara kita dengan guru kelas
kepada anak kita

3)guru kelas anak kita
sebab dari guru kelas ni la
kita boleh tau bgaimana pencapaian anak kita kat sekolah.

4)pemandu
yang ni sebenarnya penting
demi keselamatan anak kita

5)cer korang lak isi..
aku tak boleh pikir dah..heheheheh


sekian...

Post a comment

11 Comments

  1. mungkin makcik kantin gak kot...nanti leh tahu anak kita selalu makan ape kat sekolah..err

    ReplyDelete
  2. salam ziarah dan salam kenal..memang betol kita kena kenal siapa kawan2 anak kita dan orang sekeliling anak2 kita..

    ReplyDelete
  3. siapa org yang paling dia takut kat sekolah

    ReplyDelete
  4. mak ayah kawan baik die...?

    ReplyDelete
  5. semua tu sy setuju..memang patut kenali depa., even makcik kantin pon kalau nak tau apa resepi dia letak sampai anak tak suka makan dah kat rumah.

    ReplyDelete
  6. ibu bapa patut baca nie.. hihi :))

    ReplyDelete
  7. Cikgu disiplin? Kalau dia kena buli terus je report kat cikgu tu. Ehh.

    ReplyDelete
  8. betul kata akak...memang kena kenal semua tu.......

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)