YANG TERAKHIR UNTUK 2012

Assalamualaikum..

Selamat malam semua...
semua orang sibuk buat entry terakhir 2012..
aku tengok je ke??
tidak..aku pun nak buat jugak la..
kalau tak buat mungkin aku nampak tak normal.muahahah..

jadi ini lah entry terakhir untuk tahun 2012.
lepas ni tak de dah 2012..
kot2 ada sape2 nak cipta mesin masa untuk kembali ke tahun ni
sekali lagi,silakan..
nanti aku boleh la buat entry terahir 2012 untuk ke dua kali..heheh

Untuk entry terakhir 2012 ni aku
cuma nak ucap terima kasih untuk semua pembaca blog ni
yang banyak menyokong blog aku
walaupun ada masa2 nya angin aku
untukberblog tu memang dah takde..

Dalam seminggu dua ni la aku
baru rajin balik mengupdate sehari 6,7 entry..
aku harap dengan kembalinya aku aktif berblog seperti dulu
akan terus dapat sokongan korang semua..

Selamat tahun Baru..
  sekian...


Post a comment

17 Comments

  1. alamak..saya ni tak normal la ya, tak buat entri terakhir 2012. entri semalam je yg ada.. ^__^

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru yer kak...:)

    ReplyDelete
  3. hee...selamat tahun baru kak..:D

    ReplyDelete
  4. takde entry awal akhirnya kak liza ni.. ikut dan je. moga diana makin sihat dgn anak2 tercinta yg makin kreatif.

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru D !

    semoga tahun baru nie semangat D kembali berkobar2 .. ;)

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru diana

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru kak......
    dah semakin xtive balik blog nie...cam dulu2.....
    insyaAllah.....remy akan terus sokong akak.....

    ReplyDelete
  8. dan saya sedang menyokong :D
    Selamat Meraikan Tahun Baharu,
    Moga tahun ini memberikan jutaan keberkatan buat kita semua:)

    ReplyDelete
  9. alamak ciktom xbuat pun smlm entri akhir thn 2012 sbb busy duk godek coding blog smpi juling mata...

    smoga thn 2013...blog akk makin sukses...amin,.

    ReplyDelete
  10. Mengupdate sampai 6-7 entry sehari spt Diana memang sangat hebat!! JR cuma mampu update 1, paling banyak 2...kekangan waktu sentiasa ada, kdg2 tak ada idea nak tulis...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Diana

    menanti entry

    moga 2013 lebih menceriakan lagi

    ReplyDelete
  12. Moga terus suces..
    N jd surirumah yg berjaya g2...;)

    ReplyDelete
  13. Hehe..semoga tahun 2012 ada yang menarik..hehe...

    ReplyDelete
  14. YE,BUI NORMAL SBB ADA BUAT ENTRY TERAKHIR UTK TAHUN 2012..^__^

    SELAMAT THN BARU YER

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)