Advertisement

PARIS HILTON HOBINYA BERCERMIN

 Assalamualaikum...

selamat petang...
wanita dan cermin tak dapat di pisahkan..
sejam sekali ,esti nak tengok cermin.
bukan nak tengok apa sangt pun.
tapi bila tak tengok rasa tak berkeyakinan je.

lebih parah bila pi jalan2,
nampak je cermin dan2 la time tu nak
check maskara la..
nak cHeck lipstik comot ka dak..
nak check rambut ok ka dak..
mana la tau kot2 atas kepala ada cicak ka..kan???

jadi tak heran la kalau Paris Hilton pun macam tu..
dia selebriti..'kita yang tak selebriti pun
dok tak duduk nak tengok cermin..kan???
 






ni kalau tak dak cermin ni..
boleh demam seminggu dia ni..
hahahah


sekian..

Catat Komen

14 Ulasan

  1. betul2.. jgn kata perempuan lelaki sekrang pun pantang jumpa cermin jugak. hahahaha

    BalasPadam
  2. Dasat gak.kalau takde cermin ntah camne lah agaknya kan.

    BalasPadam
  3. Bayangkan org2 zaman dulu: zaman Tun Teja, zaman Putri Hang Li Po, zaman Tun Fatimah, zaman Cleopatra...zaman itu belum ada cermin, tapi wanita2 itu tetap cantik walaupun tiada cermin di sisi mereka...

    BalasPadam
  4. tanpa cermin siapalah perempuan... tanpa perempuan siapalah cermin!

    boleh mcm tu? huhuhu

    BalasPadam
  5. cermin dah perempuan tak dpt dipisahkan... hehe..

    BalasPadam
  6. he3.... ada tak lelaki bwk cermin????
    rasanya ada jugak...

    BalasPadam
  7. Terasa gak ni.tp x la seteruk tu.hihi

    BalasPadam
  8. kalau nak tau perempuan yg hanya tengok sekali je cermin setiap hari ialah yang tak make up. kalau jenis yg pakai make up memang selalu tengok cermin takut make up tak elok, celak dan kabur, bulu mata nak terjatuh...hehehehe...

    BalasPadam
  9. haha hana pun pantang jumpa cermin. mesti nak tengok

    BalasPadam
  10. ciktom xsuka sgt cermin..hehee

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)