LA..AWAT RUPA ANAK AKU GINI???

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
ada ramai ibu bapa yang bila lahir je anak dia
terdetik jugak dalam hati ..

"la..kepala nya jadi panjang.."

"kembang nya hidung anak aku.."

"gelap nya kulit dia.."

"awat badan dia banyak bulu nih??"

Ianya bukan la jadi masalah besar pun..
lagi2 anak sendiri..kan??
cemana rupanya tetap sayang..
tetap nampak comel walaupun tidak kat mata orang..
tapi risau sikit tu adala..kan??

masa mula2 mikhail lahir dulu
terdetik jugak kat hati ni..

"awat entah dahi dia jadi lagu tu??"

hahah..padahal maisara dulu pun dahi jendul jugak..
dah sah2 la adik nya pun ikut gitu..kan??
sampai pi mana2 mesti orang tegur tang dahi dia tu..

baru2 ni pi klinik nurse pulak tegur tentang dahi adik ni..
jadi tak banyak,sikit mesti la rasa jugak kan pelik kat dahi tu..

warna kulit,kepala lonjong,idung besar ke kecik,
badan banyak bulu,itu semua sementara saja..

dah besar nanti sikit2 benda tu akan berubah..
jadi jangan ada yang risau ye bila
keluar anak korang nanti..

sekarang tengok dahi Maisara
rasanya kurang sikit dah jendul tu..hehehe
kurang keeee?????
sekian..

Post a comment

18 Comments

  1. x kisah la..janji anak kita sihat..kan?

    ReplyDelete
  2. jendul pun anak kita jugak kan...cute mikhail...done nuffnang

    ReplyDelete
  3. sama mcm Nur Iman lah lahir-lahir dulu mmg agak gelap kulit dia, tp dah besar ni makin cerah plak..ikut AK kot..kikiki..

    ReplyDelete
  4. Kalau saya, org suka tegur nazif ni tembam...

    ReplyDelete
  5. dh genetiknya jendul, maka jendul lah ank tu..kann? hikss~

    ReplyDelete
  6. jendul ok apa..:) tapi kan masa anak saya zara dulu lahir saya pun confuse sebab banyak bulu, huhu..tapi ok jelah tetap comel di mata saya..

    ReplyDelete
  7. owh,,,, mcm tu perasaan dia ek... baru tahu... saya sedang menelaah perasaan ibu-ibu blogger smbil berangan ehehhe, ehhehe....

    ReplyDelete
  8. jendul tuu tanda cerdik D ...
    luas pandangan dia nanti ..
    sama macam telinga cenggeng !;)

    ReplyDelete
  9. Ala...apa nak dihairankan. Yg penting, comel dan sihat!! GEramnya tgk si kenit tu!!!

    ReplyDelete
  10. kasi urut2 skit pale baby tu.. hehe

    ReplyDelete
  11. rezeki memasing.. janji sihat waafiat kann..:)

    ReplyDelete
  12. org tua2 ckp dahi jendol bijak....

    ReplyDelete
  13. jendul bkn tanda budak bijak ke?? ^_^

    ReplyDelete
  14. takpe2... dahi dato ct pun mcm tu juga masa kecik2 dulu

    ReplyDelete
  15. dahi jendul pakai tudung nampak cantik.. bee suka tgk hehe ..

    ReplyDelete
  16. yg penting sihat walafiat kak.... dan jadi anak2 yg berguna bila dewasa nanti...

    ReplyDelete
  17. Berubah je..bab bulu tu mmg ketara kan? Adoii. Eh syafiq masa baby putih pastu jd itam..sedih gak masa tu

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)