GAMBAR-GAMBAR SEKSI NEELOFA

Assalamualaikum....

Selamat malam...

sebenarnya bukan nak tunjuk gambar 
seksi Neelofa tuu..
cuma nak tunjuk yang ni...
 Komen seorang lelaki yang
baru lepas melihat gambar Neelofa..



Mesti Neelofa bangga dengan kecantikan
dia..kan???
mungkin dia lebih bangga bila tengok komen yang macam kat atas tu..
kenapa dia bergambar macam ni kalau
bukan sebab nak orang komen2 macam lelaki tu bagi..kan??kan??


sekian..

Post a comment

7 Comments

  1. Sedih tengok. ..muka lawa, badan lawa tapi didedah-dedahkan macam tu....

    ReplyDelete
  2. derrr that why ena tak brp suka artis mlysia ni.. cantik macam mana pun, ena tetap tak minat... x tunjuk yg kita tu Islam.. masyaAllah

    ReplyDelete
  3. aset tu jer yg depa tahu nak tonjol...kalau dah muka cantik...tak payah daring2...... tetap laku.....

    ReplyDelete
  4. bangga dengan klebihan yg ada tp mgunakannya dgn cara yg salah. jgn sampai satu hari nanti Tuhan tarik semula kelebihan yg kita dpt.

    ReplyDelete
  5. lopa ni..belajar pandai.tp tak pandai guna otak..sayang2

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)