CARA CEPAT UNTUK HAMIL

Assalamualaikum

malam ni kita gurau2 sikit la..
meh nak ajar cara cepat untuk hamil..
hanya memerlukan 2 ke 3 minit je..




hahahah...
kalau la ianya semudah ini..kan??
jangan ada yang tiru sudah la..
ingat senang ke nak hamil nih???

sekian...

Post a comment

17 Comments

  1. haha..klu mcm tu yg keluar bkn bb.angen je..

    ReplyDelete
  2. Hahaa, kembung dengan angin jela bukan baby :D

    ReplyDelete
  3. Nanti beranak bukan keluar budak, tapi keluar angin....

    ReplyDelete
  4. kalau boleh buat camni kan bagus.. hehe ingat senang nak hamil..kuikuikui

    ReplyDelete
  5. Adoi! Klu sesenang mcm ni, berebut org nak preggy! Heee!

    ReplyDelete
  6. he..he.. sabor je lah..
    tak pe diana, url baru tu dia auto up-date.

    ReplyDelete
  7. Huwaaaa! Tertipu mak noks.. Beriya jer baca.. Ingatkan betul2.. Sobs! T_T

    ReplyDelete
  8. untung x meletop perut tu.. hewhew

    ReplyDelete
  9. itu klu nak mengandung angin boleh laa...hehe

    ReplyDelete
  10. kalau camtu...mana yg buncit...boleh ler pi sedut angin keluar....he3

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)