Thursday, 22 November 2012

SAMSUNG DAN APPLE.

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...

sedia maklum yang Apple dan Samsung memang bersaing hebat
dalam industri smartphone dan tablet.
tapi ada satu yang lucu tentang Apple ni..


hahah...pelik tak???
ni kad perniagaan salah seorang staff Apple Store The Pacific Centre, Vancouve..
nama dia Sam Sung..

eekekek..

sekian..

18 comments:

Omar said...

Patut lah kes saman tak abis-abis, rupanya Sam Sung kerja dengan Apple. Hehe

Aisy Nasiha said...

Haha.. Kebetulan lak..

Myra Jay said...

Hheeee, lawak plak... :)

ayut said...

hihihi...sam sung nama dia....apple tmpt keje..adehh ^__^

Anum said...

lawak pun ada

faraherda.razalan said...

Hahahahaha...kebetulan yg jdk bhn jenaka.

Remy hazza said...

ada org dalam rupanya....he3.....
samsung di apple.....
tapi tak mustahil org kat samsung tak makan big apple kan?...he3

abah khalisha said...

hahaha..terbaiklah..samsung keje ngan apple

Cik Nur said...

ehhh..mememg pelik..!
hihihihihi...

kebutalan yang pelikkan..

LydSunshine said...

Ini sudah ajaib.

mama maman aka yana said...

kikiki.. entah senang entah susah bg dia ngan nama gitu kann.. :)

Ujie said...

Harus org slalu keliru dgn dia..keja samsung ke apple? ^__^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Hihihi kebetulan

jeBateja said...

Mcm ne Apple leh bg dia keja ni....

Ain Dzaya said...

hahaha..boleh pulakk

Ain Dzaya said...

hahaha..boleh pulakk

Azhafizah Md Nor said...

samsung bekerja di apple store rupenya..patutlah..hehe

deno said...

hihik.. lawak2.. mcm mana nama dia bleh nama jenama saingan tepon apple tuh.. hihi

Related Posts with Thumbnails