Khamis, 22 November 2012

SAMSUNG DAN APPLE.

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...

sedia maklum yang Apple dan Samsung memang bersaing hebat
dalam industri smartphone dan tablet.
tapi ada satu yang lucu tentang Apple ni..


hahah...pelik tak???
ni kad perniagaan salah seorang staff Apple Store The Pacific Centre, Vancouve..
nama dia Sam Sung..

eekekek..

sekian..

18 ulasan:

Omar berkata...

Patut lah kes saman tak abis-abis, rupanya Sam Sung kerja dengan Apple. Hehe

Aisy Nasiha berkata...

Haha.. Kebetulan lak..

Myra Jay berkata...

Hheeee, lawak plak... :)

ayut berkata...

hihihi...sam sung nama dia....apple tmpt keje..adehh ^__^

Anum berkata...

lawak pun ada

faraherda.razalan berkata...

Hahahahaha...kebetulan yg jdk bhn jenaka.

Remy hazza berkata...

ada org dalam rupanya....he3.....
samsung di apple.....
tapi tak mustahil org kat samsung tak makan big apple kan?...he3

abah khalisha berkata...

hahaha..terbaiklah..samsung keje ngan apple

Cik Nur berkata...

ehhh..mememg pelik..!
hihihihihi...

kebutalan yang pelikkan..

LydSunshine berkata...

Ini sudah ajaib.

mama maman aka yana berkata...

kikiki.. entah senang entah susah bg dia ngan nama gitu kann.. :)

Ujie berkata...

Harus org slalu keliru dgn dia..keja samsung ke apple? ^__^

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

Hihihi kebetulan

jeBateja berkata...

Mcm ne Apple leh bg dia keja ni....

Ain Dzaya berkata...

hahaha..boleh pulakk

Ain Dzaya berkata...

hahaha..boleh pulakk

Azhafizah Md Nor berkata...

samsung bekerja di apple store rupenya..patutlah..hehe

deno berkata...

hihik.. lawak2.. mcm mana nama dia bleh nama jenama saingan tepon apple tuh.. hihi

Related Posts with Thumbnails