MAISARA:sms

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...

sejak maisara dah pandai menulis dan membaca ni
dia selalu balas sms.
kadang2 ayah dia kat tempat kerja
dia kat rumah sibuk hantar sms kat ayah..
suruh ayah beli itu la..
beli ini la...
tak mau ayah balik kerja satgi dengan tangan kosong je.

Sebelum aku besalin dulu
boleh kata tiap2 malam dia sms ayah dia.
lepas rindu..
Kadang2 sms untuk aku pun dia yang sibuk baca dan balas.

ada satu hari tu aku dapat sms dari maxis.
cuma pesanan khidmat masyarakat..
 tak ingat berapa ingat sms tu cemana.
tapi dalam sms tu pesan jangan buat  panggilan palsu ke 999.
akibatnya boleh di denda atau dipenjarakan..

bila dia tengok sms tu mula la dia nak balas.
tapi aku tak bagi..aku kata tak payah balas sms macam tu.

masa dok belek2 enpon 2,3 hari kemudian
aku tengok ada sms ni..
terkejut jugak aku..

 sms balas dari maisara(biru)
la..dia balas jugak sms tu rupanya..
hahha..

sekian...

Post a comment

26 Comments

  1. Hehehehe... Adeh!! Pecah perut gelak..

    ReplyDelete
  2. hehe..klakar la maisara...
    ehh..dah ade bby baru..mane gambar nk tgk jugak..:)

    ReplyDelete
  3. Adoi..kelakar tul maisarah ni... Rajin dia reply sms ye.. Kalau dpt sms yg inform ttg bil agaknya mcm mana pulak dia reply nanti.

    ReplyDelete
  4. adoi.haha.kelakar gila maisara g reply.huhu

    ReplyDelete
  5. Hai la Maisara, senak perut makcik baca sms sara tau.. Kahkahkah!

    ReplyDelete
  6. as salam

    sonok la baca pasal maisara ...penghibur hati ibu dan ayah dia ni :)

    ReplyDelete
  7. Pandainya dia jawab...jika Maxis baca tentu depa penin kepala....

    ReplyDelete
  8. lawak malam hari..KHAKHAKHAKHAKHA

    ReplyDelete
  9. hahaha... maisara... maisara.... kalau cerita pasal maisara mesti deno jadi ketawa kak... hadoiii...

    ReplyDelete
  10. hahaha... maisara... maisara.... kalau cerita pasal maisara mesti deno jadi ketawa kak... hadoiii...

    ReplyDelete
  11. Hahahaha. Jgn main2 dgn maisara..

    ReplyDelete
  12. Hahahah... selambe je dia libatkan adik dia plak, pdhal takde kena mengena dgn pesanan Maxis tu. Lawak maisara ni,.

    ReplyDelete
  13. hahaha..comelnya maisara ni..

    ReplyDelete
  14. Hahahahaha! Gelak besar sy baca. Bijak betul si maisara ni. Aduhai!!!!

    ReplyDelete
  15. ahahhaha mak aihhh pandai tul maisara jawab macam tuu D
    ahahha terpana kejap ieda baca .. ;))

    ReplyDelete
  16. hahaha... gelak besar auntie munna baca sms maisara ni.....

    ReplyDelete
  17. hahaha..yang nie lawak kak..hehehe..tapi cara maisara sms tertib jer..keep up the good work..(sms dgn tertib)hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  18. hahahahaha akk,sabo jelah.ichhhhh maisara2.hahaha

    ReplyDelete
  19. comelnyaaa .. tersengih saya baca ..

    ReplyDelete
  20. hahaha. pandainya maisara balas mesej. bahasa baku pulak tu.

    ReplyDelete
  21. amboihh dah pndai sms maisara nie. haha ! bijak2.. :)

    ReplyDelete
  22. he3..... kelakar sungguh maisara nie...... soalan tu yg ditanya nya.......

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)