ZUL MUHAMMAD

MAISARA::mercun

Assalamualaikum....

Jam sembilan tadi...
sambil tengok tv...
dengar bunyi mercun...

Maisara:ish!!budak2 zaman sekarang ni
asyik main mercun je..
tak tau ke orang tak suka bising2??kan ibu??

Ibu:ye...

15 minit kemudian...

Maisara:ibu..maisara tak mau puasa dah esok.

Ibu:kenapa???

Maisara:maisara nak raya dah..

Ibu:mana boleh suka2 hati nak raya.posa pun tak habis lagi..

maisara:lambat sangat la..
dah la kita ni mercun pun tak beli lagi..

alahai..
nak mercun jugak rupanya...


sekian,..

Post a comment

23 Comments

  1. op's x blh main mercun je maisarah. nnti hilang byk jari.. :D

    ReplyDelete
  2. ololo comell..hehe

    http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/nanti-rakyat-malaysia-boleh-makan-ais.html

    ReplyDelete
  3. Haha comel la maisara ni.. Idea budak2 ni kdg2 unik..

    ReplyDelete
  4. beli bunga api jela ye...ehe
    atau pun pop yg bunyi kentut tu..

    ReplyDelete
  5. maisara intro nak mercun jugak tu....hahaa

    ReplyDelete
  6. haha...alasan nak main mercun la tu si maisara tu...hee~

    ReplyDelete
  7. Hahaha,Kak Diana,bagi bunga api je...haha

    ReplyDelete
  8. maisara pun mengalami perubahan persoaliti juga ker? haha

    ReplyDelete
  9. mercun bahaya maisara sayang.... kalau nak sgt mercun pop pop tu... takpe kan.?

    ReplyDelete
  10. mercun bahaya maisara sayang.... kalau nak sgt main mercun pop pop tu... takpe kan.?

    ReplyDelete
  11. haha, dia pun kantoi sdah nk mercun jgak, hukk...

    ReplyDelete
  12. ekkekeke maisara .. oh maisara .. ;)

    ReplyDelete
  13. sy blom ada perancangan nk beli mercun thn ni

    ReplyDelete
  14. he3.... mesti maisara lupa yg dia komen tadi.......
    teringin ler tu.....

    ReplyDelete
  15. Kak es kasi duit kertas pastu cakap kat anak... cer bakar. Eh, sayang la umi.

    sama la kalau beli mercun..
    errkkk...ok umi cancel je la beli mercun

    selamattttt

    ReplyDelete
  16. haa maisarah , dia pun teringin juga ..rupanya ..

    diana entri khas untuk diana esok jam 10 bee publish , pasal sticker tu ..

    ReplyDelete
  17. Geram apabila ada budak-budak melempar mercun bola di luar bilik dan bilik air. :-(

    ReplyDelete
  18. haha comel la maisara ni meh pak ik sium siket. Pose la k. nanti pak cik kasi duit raye. kiki

    ReplyDelete
  19. hehe la rupenye maisara nk mercun jgak ye.. hehe

    ReplyDelete
  20. Hahaha. Tu maknenye die pun bdk zaman skang ler...

    ReplyDelete
  21. ahaha..ayat dia tu tak menahan betoi la.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)