Advertisement

PERFUME LADY GAGA BERAROMA SPERMA DAN DARAH

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
kalau sebut pasal Lady Gaga sah2 kita
terbayangkan pelik dan ngeri..hahahah...



baru2 ini penyanyi tersebut telah mendedahkan
botol perfume yang disebut2 sebelum ini
beraroma sperma dan darah di laman twitter nya.

"Looks like photos of my perfume are being leaked.
Oh you fashion editors I could just crinkle my hands at you!"

tulisnya ditwitter selepas editor majalah Flare
mendedahkan bentuk sebenar botol perfume bernama fame itu.

perbuatan editor majalah tersebut memaksa Lady gaga mendedahkan
rupa sebenar botol perfume tersebut.

Menurut Gaga perfume tersebut khas untuk wanita..

"My perfume was designed for women,
but a lot of my gay friends wear it,"

Walaupun perfume tersebut beraroma sperma dan darah
tapi menurut Gaga ianya bukan la di buat dari bahan yang menjijik kan itu.
melihat dari kandungan yang di tulis di belakang botol perfume tersebut,
perfume nya di buat dari nama2 bahan yang cukup pelik
seperti tears of belladonna, crushed heart of tiger orchidea
with a black veil of incense,
pulverized apricot dan
the combinative essences of saffron and honey drops.

**ada ke orang nak pakai bau gitu??eeiiiiyerkkk!

sekian...

Catat Komen

14 Ulasan

  1. Ya Allah, pelik bebenor.. ad pulak yg sanggup pakai minyak wangi bau mcm tu eyh?

    BalasPadam
  2. pelik2 laa retis sorang ni, erkk...

    BalasPadam
  3. dah orgnya pelik,semua yg dibuat pelik2 belaka..

    BalasPadam
  4. Lady gaga memang pelik pun.. Sedangkan baju pun dia pernah pakai baju yang dibuat dari daging, inikan pulak minyak wangi berbau darah dan sperma. Expect the weirdest from her..

    BalasPadam
  5. Ayarkkk!!!

    tak sanggup...huhuuhh

    BalasPadam
  6. cm ne ek bau nyer? x leh d byg kn hehee

    BalasPadam
  7. bau darah pun org dah mual..bau sperma? haish..menggelikan sungguh

    BalasPadam
  8. dh apa kejadah perfume mcm nieh..aiyooo..

    BalasPadam
  9. terdesak mcmmana pun takkkan pakai wangian dia nih.

    BalasPadam
  10. ewww..scary.. bau macam ni bukan boleh buat lelaki terangsang ke?

    BalasPadam
  11. bau sperma...... bau darah......
    unik tu..... tapi ade ker org nak pakai ???

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)