ZUL MUHAMMAD

MAISARA::sosej

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...
selalunya bekal maisara kesekolah sekadar
sosej dan mayonis je.pagi tadi itu la jugak bekal nya. .
bila balik dari sekolah
tengok2 bekal nya tak habis makan.ada tinggal satu..



Ibu:kenapa tak makan habis ni?

Maisara:ibu letak garpu je..pisau nya ibu lupa letak..
macam mana maisara nak makan??



Ibu:makan la guna tangan..apa yang susah sangat nya??

Maisara:mana boleh..sosej ni panjang.
kena la potong2 dulu.baru boleh makan..

Ibu;tak potong pun boleh je makan..
masuk mulut nak kena gigit jugak..

maisara:tak boleh..sosej tu panjang..
kalau masukkan dalam mulut
lepas tu terkena otak,cemana??
satu kerja nak bawak pi hospital..

alahai....


sekian..

Post a comment

24 Comments

  1. alahai...comey nyer lah jawapan..:)

    ReplyDelete
  2. pandainya budak2 sekarang

    ReplyDelete
  3. hihi, maisara, maisara ada-ada je kamu ya

    ReplyDelete
  4. hahaha. kiut la maisara. selamat berpuasa ye diana dan maisara.

    ReplyDelete
  5. ya ampun! sabo jelah ngna maisara ni.hehehe.then yg lain tu mkn cane.abes lah tercocok otaknya.dye dh ready ke nk puasa kak.

    ReplyDelete
  6. Macam-macam la Maisara yang comel ni. :)

    Selamat berpuasa ya Diana.

    ReplyDelete
  7. hahahahaahah..maisara hang mkn sosej pnjg mcm buluh ka? hahaahahahahha

    ReplyDelete
  8. hahaha masuk mulut tercocok otak ye?bijak2 :D kadang2 nak terangkan pun payahkan kakak? :D

    p/s : selamat menyambut ramadhan kakak :D kak, 2entry terbaru ni akak je 1 komen.awesome!! :D

    ReplyDelete
  9. maisara x gigit sosej tu..terus telan je..hehehe..

    selamat berpuasa kak..

    ReplyDelete
  10. hahaha.. maisara2.. gigit jap lg baru la tau..

    ReplyDelete
  11. maisara...sarkastik btl bdk nih..haha

    ReplyDelete
  12. maisara yang lucu..salam ramadhan diana :)

    ReplyDelete
  13. he3..... kelakar betul maisara nie...sanggup tak makan...
    tertiba jer boleh fikir camtu......

    ReplyDelete
  14. alahai dah jadi anak dara dah si kecik ni, :D

    ReplyDelete
  15. hamboi maisara...pndai je bg alasan ha..

    ReplyDelete
  16. ekkekek sabor jelahh maisara nie .. sweet jer jawapan yg kuar dari mulut dia nie .. kalah org dewasa .. ;))

    selamat berpuasa D ;)

    ReplyDelete
  17. adeh... terlebih pandai pun susah jugak.

    ReplyDelete
  18. selamat menunaikan ibadah puasa saudara saudaraku yang berbahagia ,,,

    ReplyDelete
  19. hahahaha adoyaii..bc kisah maisara ni mmg buat sy xsbr tggu ank sy berckp tau kak..huuu =)

    ReplyDelete
  20. hahaha..kena otak....
    kalau keras mmg kena la..hhehe

    ReplyDelete
  21. maisara maisara... tinggi betul imaginasi dia... :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)