CERITA APA LAGI KALAU BUKAN TENTANG SAKIT..HEHHE

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
alhamdulillah hari ni aku sihat...
2 hari rasa macam nak mati dah..
tak tahu la kenapa lepas buka puasa hari jumaat tu
bangun je nak ke dapur
terus rasa dunia memusing2..

tak tahan sangat,sabtu malam
suami terus ajak ke klinik sebab risau.
bayangkan la sabtu petang tu
muntah sampai tak keluar apa dah.
berbuka puasa pun cuma setakat makan laici.
sebab tak boleh nak masuk apa pun.

bila ke klinik rupanya
tekanan darah rendah.
alahai..baru seminggu puasa dah kurang darah.
belum sebulan lagi..



dalam banyak2 sakit masa mengandung ni,
ini lah sakit yang paling sakit.
inilah sakit yang paling merisaukan suami
sampai dia sendiri papah aku ke klinik.

tapi bila sakit2 gini rasa bersyukur sangt
sebab nampak yang tersayang sentiasa
sanggup buat apa je untuk kita..kan??

eh!sebenarnya nak cerita
pasal benda lain tadi...hahahah..
selalu jadi gitu kan??
nak tulis cerita lain,
cerita lain pulak yang keluar..
korang pernah tak jadi gitu..hehehe

tak pe la..lepas ni ok..


sekian...

Post a comment

13 Comments

  1. sabo la akk..at least akk meraasa jg dugaan pregnant time bln pose ni..

    ReplyDelete
  2. haa macam ieda lah D ..
    rasa kepala pusing2 ..
    macam duk dlm BOT kan
    hurmm kalau ieda panggil pusing mata lah tu D .. darah naik ..

    sib baikk x jadi apa2 ye D .. ngandung nie kena jaga sikit lahh , nak2 dah sarat ..
    insyaallahh x der ape since dah ke klinik .. ;)

    ReplyDelete
  3. agak normal sebenarnya..lagi2 kalau mmg dah ada rekod tekanan darah rendah..masa sahur cuba makan secukupnya supaya boleh tahan kenyang lama sikit..contoh buat shake kurma (kurma+susu+oat+almond diblend) mana tau berkesan..

    ReplyDelete
  4. semoga baby dan ibu sihat-sihat aje...

    ReplyDelete
  5. semoga sihat-sihat aje ye..:)

    ReplyDelete
  6. jg diri diana. saya ni mmg tiap kli mengandung mmg akan tekanan darah rendah.lg pun time biasa pun mmg rendah pun..dah biasa bab pitam tiba2 tu. mmg gerun sbb takut tumbang tmpt tak sepatunya. risau yg dlm perut tu ha

    jg diri tau.rasa cam pening dan mula kabur cpt2 duduk atau menundukkan kepala.jgn paksa diri.

    ReplyDelete
  7. k.diana makan ubat regularly k..macam bahaya jer darah rendah..huhu..

    eh selalu jadi gitu kak..citer lain nak tulis sudahnya jadi citer lain..haha

    ReplyDelete
  8. tak pernah la kena camni...koi ade darah tinggi..tp tak pernah la kena attack setakat ni...

    ReplyDelete
  9. ciannye akak.. tp xpela, at least ade hasben akak setiap mase di sisi :)










    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  10. bln pose mmg sgt mencbr bg ibu2 peknen..sy dulu syukur sgt dpt penuhkn pose sebuln..tu pn bila dh ujung2 mmg dh nyawa2 ikan je..haha dgn gastrik lg..darah rendah lg..tp xde la smpi memudaratkn..boleh la nk berjln wat keje lg..cuma letihhh sgt2..slalu je mc =)

    ReplyDelete
  11. ala...kesian kat akak.... kalau tak larat jgn ler puasa.....
    nanti memudaratkan kesihatan....
    jaga diri akak elok2 tau..... jgn lupa mkn ubat....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)