Tuesday, 5 June 2012

MAISARA:kata kat orang ....

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...
maisara ni kan kalau tengok
orang menangis bukan main lagi dia tau..
macam la dia tu bagus sangat..

tadi petang dia intai2 Faiz (sepupu ayah dia)
menangis kat dalam bilik..
menangis nak balik la..
tak habis lagi ..
nak tau cerita sebenar klik sini.

bila dia dengar je Faiz menangis bagai nak rak..

maisara:apa la..itu pun nak nangis kuat2..
mesti dulu kat sekolah suka menangis ni..

Ibu:alah..kata kat orang..
yang awak tu susu tak panas
pun nak menangis apa cerita???

Maisara:ibu..cakap pelahan2 sikit.abang kat sebelah tu dengar nanti.

ha..tau malu!

*abang kat sebelah =budak2 bujang kat umah sebelah.


sekian..

21 comments:

  1. Heheheh.. Cute jek Maisara ni tau..

    Alaaa D. Akk selalu konpius Diana ngan Dieyna.. Isk!

    ReplyDelete
  2. petah berkata-kata si maisara ini..

    ReplyDelete
  3. mengata org pandai..
    ang pon sama la maisara....
    :p

    ReplyDelete
  4. hik2.. comel jew... tahu plak dia malu. :p

    ReplyDelete
  5. Comel je Maisara kata macam tu ^^ hehe

    ReplyDelete
  6. hikhik...tau pun dia malu...:) but somehow..kids are still kids..tetap sweet n adorable gitu!

    ReplyDelete
  7. mengata org pandai maisara nie...kalau kena kat dia, pandai2 suruh cover line....he3

    ReplyDelete
  8. maisara pandai malu... heee :)

    ReplyDelete
  9. ooo ekekke takut abang bujang dgr erkk muhahahah maisara2 ...

    ps : sabar D , preggy memang adakalanya emo sikit .. banyak pun ada .. ujian allahh tuu ;))

    ReplyDelete
  10. hahahaha pandai pulak malu kat abg abg tu.

    ReplyDelete
  11. Heheee, dekat orang pandai je, kena kat diri sendiri pandai suruh orang cover :)

    ReplyDelete
  12. hahaha..jawapan yang iklhas...

    ReplyDelete
  13. Ececeh... malu kat abang sebelah ye maisara. Hahaha...

    ReplyDelete
  14. haha siap malu takut budak bujang dengar tu

    ReplyDelete
  15. maisara suka budak bujang sblh ke??heheh...

    ReplyDelete
  16. perghh...nak susu yang panas je..bagi yang mendidih dari cerek je...hehe

    ReplyDelete
  17. hamboi... pandai nk jaga air muka kat abg2 sebelah.. haha

    ReplyDelete
  18. amboi maisara..kemain lagi malu kat abg2 sebelah..hihi

    ReplyDelete
  19. pandai jugak maisarah malu dengan bujangan erk.. hehe..

    ReplyDelete
  20. haahaa.. pandai plak dia malu kt abg umah sebelah, erkk...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)