Skip to main content

UNDANG-UNDANG SEKS YANG PELIK

Assalamualaikum...

Setiap Negara pasti ada undang2..
tapi kalau undang2nya pelik dan aneh pasti
menjadi perhatian ..kan??

berikut beberapa undang2 seks yang pelik terjadi di beberapa negara di dunia.

Alexandria, Minnesota

suami yang mulutnya berbau tidak boleh melakukan hubungan seks dengan isterinya.
Jika Isteri meminta suaminya untuk membersihkan gigi dan mulut,
mereka mesti menurut perintah si isteri.

Australia

Pemerintah Australia melarang model atau artis wanita yang payudaranya
rata atau yang bercup A muncul dalam majalah lelaki dewasa.
ini untuk mencegah terjadinya pedofil, kerana model dengan
payudara bercup A kelihatan seperti wanita di bawah umur.

Tremonton, Utah

Dilarang bagi seorang wanita berhubungan seks di dalam ambulans.
Jika ditangkap, nama wanita tersebut akan dimasukkan ke akhbar tempatan.
Jika lelaki melakukan hubungan seks di dalam ambulans dan ditangkap,
, namanya tidak akan dimasuk kan ke dalam akhbar tempatan..

Cali, Colombia

Ketika pasangan pengantin melakukan malam pertama,
ibu dari pengantin wanita mesti ada dalam satu ruangan
yang sama untuk menonton.

sekian..


sumber:inilahdotcom

Comments

  1. nak bersama suami, mak tgk,,adoi malunya tu

    ReplyDelete
  2. Macam2 hal, yg tak tahan Ibu boleh tengok... - mungkin nak beri tunjuk ajar.. ;)

    ReplyDelete
  3. yg dekat columbo tu...cam kat malaysia dolu2.... mak dok disebalik langsir.....he3

    ReplyDelete
  4. aduyai bley plak mak nak nonton... adussssss

    ReplyDelete
  5. haha...nasib baik kat malaysia tak jual majalah playboy...bertuah tinggal di malaysia..

    ReplyDelete
  6. ish.. syarat yg pelik.. ada yg masuk akal.. ada yg tidak kan..

    ReplyDelete
  7. ish.. syarat yg pelik.. ada yg masuk akal.. ada yg tidak kan..

    ReplyDelete
  8. ish.. syarat yg pelik.. ada yg masuk akal.. ada yg tidak kan..

    ReplyDelete
  9. Eii, teruknya colombia. Malu la wei. Nak horny pun tak sempat kalo gini.

    ReplyDelete
  10. fuyoo..takmo laa kawin ngan orang colombia..hehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. keh keh keh. colombia, colombia...

    ReplyDelete
  12. totally W.E.I.R.D. punya law.. btw..Diana, my knowledge is increasing!..thanks

    ReplyDelete
  13. yg last tu agak kuang asam pulak hehe

    ReplyDelete
  14. macam macam hal pelik sekarang ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …