SIKAP TERSEMBUNYI ORANG YANG CEPAT BOSAN

Assalamualaikum...

Selamatpetang semua...
kalau sapa2 nak bagi pendapat tentang masalah kesihatan yang aku
tengah alami sila la komen2 kat entry sebelum ni ye..
segala komen anda sangt la saya dan suami hargai.
terima kasih...

tetiba je jadi saya..hahahah
aku nak cerita pasal cepat bosan.
adakah korang jenis yang cepat bosan dengan seseorang??

bila bercinta je tak boleh la jumpa kerap2..
mula la bosan.bila bosan tau nak bergaduh je..

bila berkawan tak boleh nak
kerap2 sangat berbual..
mula la nampak kawan tu tak elok je..

sebenarnya orang gini
dia lebih selesa bersendiri.lebih tenang.
bukan bermakna dia tak suka berkawan.
cuma tak suka lebih2.

dia jugak agak kedekut dan
lebih menghargai diri sendiri berbanding orang lain..
dia sangat sayangkan harta benda dia sendiri.
dia tak suka membebankan dan dibebankan.

Jika dia sudah berkahwin
dia sangat mengutamakan pasangan nya dan anak2.
dia seorang yang berjimat cermat dan agak berhati-hati.

kalau kita tengok fakta2 tentang orang macam ni..
dia sebenarnya mencari kesempurnaan..
jadi jangan pandang negetif orang yang
cepat bosan dan suka menyendiri ni..


sekian..

Post a comment

18 Comments

  1. ieda lakkk
    sesekali bosan tu dtg ...
    malas sgt nak layan
    tapi bila dia dtg .. x leh buat kerja seharian .. huhuh

    ReplyDelete
  2. owh...
    rasa mcm org itu adalah saya...ho3~~~

    ReplyDelete
  3. tp kalu ye pon jgn la penting kn diri..bla org kt sombong mrh la plaj knn

    ReplyDelete
  4. lea lak jenis cepat bosan dgn sesuatu keje
    dgn org, x cepat bosan sgt

    ReplyDelete
  5. ada kebenaran disebalik kata kata kak diana.....

    ReplyDelete
  6. saya cpt bosan..dgn mknn, situasi..
    tapi dgn suami dan kwn2 tak le pulak.

    ReplyDelete
  7. kalu macam awe ni kak...paling lama berkawan 3 tahun..lepas tu mesti ada je yang tak kena...huhu

    ReplyDelete
  8. rara nasib lah opis ada 4 org pompuan,sume satu kepala.so xde lah bosan sgt.hehee

    ReplyDelete
  9. cepat jugak..tapi tak semua perkara la..

    ReplyDelete
  10. cepat bosan jgak la sy ni...tp suka ramai kwn

    ReplyDelete
  11. kadang ada je rasa cepat bosan, tapi saya suka kawan, dan kadang saya kecoh kadang memang suka diam dan menyendiri..senang kata ikut mood laa

    ReplyDelete
  12. tgh garu kepala sambil pikir .. KC orang camtu ke? Hehehe.

    ReplyDelete
  13. sue kalau bosan, sue diam je. nak layan org pun sue malas... :)

    ReplyDelete
  14. Bosan bila ada kwn yg mulutnya x henti2 potpet2....

    ReplyDelete
  15. mcm la diri dia x membosankan. hehe... buang sikap yg buruk, amalkan sikap yg baik.

    ReplyDelete
  16. oo begitu.yelah kan,masing masing ade sikap tersendiri yang suakr difahami.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)