PUNAH HARAPAN MANCHESTER UNITED

Assalamualaikum...

kesian Manchester united...
dah kemain berharap dah tu...
last2 tak dapat jugak..

penyokong2 jangan sedih2..
musim depan cuba lagi..
kasi peluang la kat man.city..
depa tak merasa lagi..heheh..

seronok kemain la suami aku hari ni..
hahah...
Walaupun kami satu rumah tapi
kami lain2 kelab..:P

sekian...

Post a comment

13 Comments

  1. kalah menang adat bertanding... yg kalah cuba lagi......

    ReplyDelete
  2. biasa la tu...adat permainan la kan..ada yg kalah dan ada yg menang...:D

    ReplyDelete
  3. tahniah..
    senyum lebar penyokong die :)

    ReplyDelete
  4. sy suka ayat pertama akk tu hahahaha

    pe pun tahniah jg la kt men yu walaupun mng sarding KING CUP hehehe

    ReplyDelete
  5. Wawawawawawa weeeeeeeeee sukaaaaaa :)

    ReplyDelete
  6. Yelah, asyik2 Man U je menang. Dah bosan dengar. Bagi club lain plak menang kan rasa brand new skit.

    ReplyDelete
  7. terdgr dalam radio tadi..ada yang blur tak jumpa jalan balik rumah bila MU ni kalah.. fanatik sangat

    ReplyDelete
  8. Macam filem Hindustan, masa mula2 hero (MC) nampak mcm nak kalah, tapi tiba2 menang di minit2 akhir. Incredible!!

    ReplyDelete
  9. biasalah kak... mesti ada yg menang ada yg kalah..adat la tu..hehe

    ReplyDelete
  10. tu la pasal.. ingat mU dah menang.. huhu

    ReplyDelete
  11. aik.. xkan abg lan fans City kot? sejak bila beliau minat City ni? xkn sejak bayi? haha.. ;-p

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)