Tuesday, 4 February 2014

KENAPA SUAMI ORANG SANGAT MENARIK DI MATA SESETENGAH WANITA BUJANG

Assalamualaikum...

Selamat malam semua..
mesti ramai yang tertanya2
kenapa la ada ramai perempuan bujang lebih
tertarik dengan suami orang.kan ramai lagi yang bujang??
kan??kan??apa yang menariknya suami orang??

sebenarnya ada sesuatu yang
suami orang miliki tapi tak ramai lelaki bujang ada.

1-gaya hidup
bila seorang perempuan bujang melihat pasangan suami isteri yang bahagia
pasti dihatinya terdetik.."baik nya suami dia.."
"untungnya kalau ada suami macam tu.."..
jadi secara tak langsung lelaki tu menarik di mata dia.

2-kemas dan rapi
nama pun suami orang.dah tentu la
pakai dan makan nya dijaga.baju pun bersih..
stokin tak bau..dalam kereta pun wangi saja..
bau rokok pun tak de..cemana perempuan bujang tak tertarik.

3-lelaki beristeri lebih bijak melayan wanita
bila dah beristeri dah tentu la dia tahu apa yang wanita suka dan tak suka.
di mana kelemahan wanita dan kekuatan wanita tersebut.
jadi tak heran la bila ada wanita bujang
yang berkawan dengan suami orang agak sukar nak
melupakan dan meninggalkan lelaki tersebut.

4-menunjuk kan sifat seorang pelindung.
lelaki dah berkahwin biasanya seorang yang bertanggungjawab.
mungkin sebab dia dah ada anak dan keluarga.
jadi sikap melindungi sentiasa dalam diri nya.
mungkin bila melayan orang lain pun sikap tu terserlah.manarik kan??


aku tertarik dengan ayah budak ni..:p
sekian...

37 comments:

  1. suka baca caption pada gambar tu...hihi

    ReplyDelete
  2. ni ke hubby akk.hensem eh.kikiki.

    ReplyDelete
  3. Ayah Maisara tu hensem kan? :)

    ReplyDelete
  4. maybe fikiran dia matang berbanding yg belum berkahwin

    ReplyDelete
  5. sy pon tertarik dgn ayah budak tu...
    ops!
    ampunnnnnnn kakkkkkk!!! ;-)

    ReplyDelete
  6. saya pun ada suka suami org tu...hik hik...

    ReplyDelete
  7. sbg wanita bujang...sy stuju sme point2 k.diana..

    smoge kebahagiaan sntiasa bersama akk dgn "ayah budak tu" .. :))

    ReplyDelete
  8. Nak2 lagi kalau laki org tu yg muka baby face.. Aduhai! Selalu asben kita blk cite org mesti tak caya kalau dia ckp dia dh kawen & ada anak sorang. Selalunya sy jawab.. "org tu kalau tak buta dia rabu" kekekekeke. Jgn la tertarik kepada laki saya sebab sy cuma ada sorang laki je.. xde dua @ tiga.. kekekekeke

    Hensem ayah budak tu, kan?? tertarik jugak.. op's . wakakakakaka

    ReplyDelete
  9. yuppp masing masing ada kekuatan sendiri. camner plak ngan lelaki bujang tertarik dengan isteri orang... amacam kak? menarikkan tajuk tue? ehhh

    ReplyDelete
  10. betul2...fakta ni..hehe..memang diakui kebenarannya.

    ReplyDelete
  11. hahaha. betul, laki org memang pandai layan perempuan. tapi perempuan bujang anggap macam abang dah ler... huhu

    ReplyDelete
  12. Sy akui kebenarannya.....
    melalui pengalaman sendiri, mmg laki org lebih btanggungjwb dan memahami.....
    Jgn slh fhm ek kwn2 semua.... =D
    Pengalaman kn mendewasakn???

    ReplyDelete
  13. lelaki yg dah berkahwin selalunya romantik sebab itulah ppuan bujang suka..erk..tah betul tah tidak statement ni..kahkah

    ReplyDelete
  14. oh, baru belalang tau kelebihan diri ini :p

    ReplyDelete
  15. hensem ayah budak dalam gambar ni...bertuah isteri dia...

    ReplyDelete
  16. akak...buat entri lagi satu- kenapa isteri orang sangat menarik di mata lelaki bujang...hehe

    ^_^

    ReplyDelete
  17. hemsem ayah maisara.... patutlah akak tertawan.....

    ReplyDelete
  18. haa..bt org da kawen rasa tergugat..ngehehehe.klu laki yg da kkawen u ade kewangan kukuh lagi la pompuan bujang suka kan..

    ReplyDelete
  19. setuju dgn Aku Ibu Muda. nak baca entri tu pulak pliss. :D

    ReplyDelete
  20. alamak...macam mana nk kawen nie..hehe..

    betul tu lelaki yg kawen memang byk pengalaman lah senang kata..hehe

    ReplyDelete
  21. speechless baca. to be honest, sometimes i felt it too. but i always remind my self that,
    please.. if you really love him, let him happily with his life and dont mess their happiness.

    *eh apasal speaking ni

    ReplyDelete
  22. uikk cite pasal ni..kdg2 sy pun tk tau knapa..cepat je pmpuan nak ngurat sy..kih kih kih

    ReplyDelete
  23. bagus betul entry ni..
    skarang barulah saya tahu punca2 pompuan suka kat laki yg dah nikah..

    ReplyDelete
  24. hehehe..surelah akak tertarik dengan ayah kepada maisara tu kan..amboii maisara posing dgn ayah ye..siap ade bunga selit kat telinga lagi tu

    ReplyDelete
  25. bini org tertarik dgn laki orang pon ada kan...nauzubillah

    ReplyDelete
  26. janganlah saya tertarik dengan suami orang .. bukan mahun melawan takdir .. tapi sebolehnya , biarlah yang bujang dengan saya ..

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum,
    Tambah satu lagi: suami orang ni biasanya ekonomi dah stabil hu hu hu sila jaga-jaga -----> nasib baik daku tak suka suami orang walaupun ayah "budak ni" ensem macam Aaron Aziz ;)

    Sila jaga elok2 "ayah budak ni" tu ya ;)

    ReplyDelete
  28. Pasti ayah budak tu ramai pompuan suka, nasib baik isterinya bukan jenis cemburu celik noooo...

    ReplyDelete
  29. hehe...suke bca caption tu:)

    ReplyDelete
  30. setuju..
    tapi jangan sampai tarikan itu mnghancurkan rumah tangga kan, huu..

    ReplyDelete
  31. ala comelnya bdk itu.. Hehe.. Siap pkai bunga lg.. Hehe

    ReplyDelete
  32. 1st time sy tgk muka ayah pada budak kecik yg comel dgn karenahnya tu.. :)

    ReplyDelete
  33. first time tengok papa maisara... ensem dan comel. :)

    ReplyDelete
  34. Ramai tu yang cuba somi kak, habisla lepas nie kena rantai laki akak..haha

    jgan marah akak sja gurau..ampun akak

    shafiqhashim.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. haiyuk ada owang puji laki hang hensem..heheh

    ReplyDelete
  36. alamak..camni akak..sy pun suke ayah budak tue...

    hahahah... opss sori gurau je..jgn marah ek akak..hee ;p

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();