EURO:DULU SOTONG SEKARANG BABI..

Assalamualaikum...

Kalau dulu,sewaktu di piala Dunia 2010 sotong kurita yang bernama paul
menjadi perhatian peminat2 bolasepak.Paul berjaya
meramal 7 perlawanan dengan tepat.

Euro 2012 sekali lagi haiwan digunakan untuk meramal
perlawanan2 yang akan berlangsung.
tapi kali ni bukan lagi sotong.
ianya adalah seekor babi asli ukrain.
namanya belum dipastikan lagi.


Babi tersebut akan meramal keputusan perlawanan setiap jam 4 petang
sebelum perlawanan bermula.
Caranya, dia akan meramal dengan cara menghidu
bendera pasukan yang bertanding.
dengan cara itu lah dia menentukan pemenang nya..

**lepas ni babi pulak jadi perhatian..
ada2je la depa ni..
percaya kat babi nak buat apa???
hahahaha

Post a comment

11 Comments

  1. hahaha. nak tergelak bace , dunia skrg dah tak pakai tukang tilik ag .. gune binatang je la nak ramal .. merepek. huhu.

    ReplyDelete
  2. Hihihi...cara terbaik mat salih menguji minda peminat2 bola sepak beragama Islam...

    ReplyDelete
  3. pakat2 dok terpesong akidah lepas nie....
    astaga.....tahyul semua tu....
    semuanya agenda utk merosakkan....

    ReplyDelete
  4. lepas ni, byk tak restoren berebut nk masak vavi ni kalau dia ramal team diorg kalah mcm jd kt paul sotong dlu.. hehe..

    ReplyDelete
  5. rilex je si babi tu sengeh2.. babi itu mmg babi.. haha :p

    ReplyDelete
  6. haha memang kelakar lah depa ni macam2 , sama jugak kalau pilih binatang lain pun untuk buat tilikan , binatang tetap binatang

    ReplyDelete
  7. nape babi tu macam tersengih? :-)

    ReplyDelete
  8. entah apa2 la dia orang ni. lepas tu keluar pulak seekor babi lain pulak nak lawan dgn babi tu. huhuhu...

    ReplyDelete
  9. kekekkekkee......lepas ini ramai ler yangpelihara bab*..hahhaa

    ReplyDelete
  10. lah..kenapa teruk camni..
    guna sotong boleh tahan skit.ni guna binatang haram pulak..

    apa2 pun kenapa lah taksub nk percaya ngn benda ni semua...

    ReplyDelete
  11. tgk lepas ni ada yg tukar profile pic gambar babi tu ;)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)