GAMBAR HANTU WANITA YANG MENYERAMKAN

Assalamualaikum...

selamat malam semua...
jomtengok gambar...
kalau diamati gambar ni macam tak de apa2 je kan???

Sekarang kita tengok betul2..
ada wajah wanita yang menyeramkan
disebalik bantal sofa tu...

wajah seorang wanita yang matanya bersinar
dan memandang tanpa senyuman.

tak tahu la kalau gambar ni benar
atau sekadar diedit menggunakan photoshop..
yang pasti gambar ni menyeram kan..

SUMBER FOTO

sekian
Previous
Next Post »

35 komen disini

Click here for komen disini
5 February 2012 at 20:33 ×

jgn dok kt sofa tu hehehe

Reply
avatar
Azzah
admin
5 February 2012 at 20:36 ×

adeh seram..jap2 nak tengok belakang sofa..

Reply
avatar
nabByla
admin
5 February 2012 at 20:37 ×

haha.. blh plak ada hantu kat situ. heee..

Reply
avatar
adan
admin
5 February 2012 at 20:42 ×

1st time tgk hari tu mmg seram gak.. tercari2 la konon bahagian mana yg pelik kat picture tu.. last2 depan mata je.. haha

Reply
avatar
Huda
admin
5 February 2012 at 20:55 ×

sebelum ni saya dah pernah nengok gambar ni tapi tak perasan la pulak ada hantu kat situ, kalau diana tak bulatkan gambar tu sumpah tak nampak hantu tu tau..

Reply
avatar
5 February 2012 at 21:03 ×

Kalau tak dibulatkan mmg x perasan.perghh seram. Klu gmbr betul mmg lbh menyeramkan. X duk tgk tv lah jwbnyer tuan umah tu

Reply
avatar
5 February 2012 at 21:03 ×

Kalau tak dibulatkan mmg x perasan.perghh seram. Klu gmbr betul mmg lbh menyeramkan. X duk tgk tv lah jwbnyer tuan umah tu

Reply
avatar
Rossy Brown.
admin
5 February 2012 at 21:06 ×

naik bulu roma fyfah tengok. hihi.

Reply
avatar
Ezad Skytech
admin
5 February 2012 at 21:22 ×

mula2 tgk gambar ni macam takde apa2..tapi bila nampak muka tu...erk..seram jugak la...

Reply
avatar
remyhazza
admin
5 February 2012 at 21:24 ×

tertiba jer rasa seram......
photo edit jer kut !

Reply
avatar
hyz
admin
5 February 2012 at 21:49 ×

nampak photoshop!

Reply
avatar
5 February 2012 at 22:13 ×

agak seram..nampak gaya macam edit je.

Reply
avatar
Deru Ombak
admin
5 February 2012 at 22:20 ×

Huh! I am home alone.. Scary..

Reply
avatar
5 February 2012 at 22:35 ×

sape yg tindih hantu ngan bantal sofa tu hah.. sian dia! hihihihi..

Reply
avatar
5 February 2012 at 22:54 ×

Alamak... Da la hubby takde ni....hhee..

Reply
avatar
6 February 2012 at 00:32 ×

erks...tengok skali je..tamo tgk banyak kali :-l

Reply
avatar
6 February 2012 at 00:35 ×

haha dok cari2, sekali mata bertemu mata.. haha ;p

Reply
avatar
zulkbo
admin
6 February 2012 at 01:51 ×

salam..
ha haa..sapa la
yang sibuk menyorok
time orang nak ambik
gambar nih..kan dah
jadi hantu :)

Reply
avatar
jeBateja
admin
6 February 2012 at 02:05 ×

Seram erk....errr....den selalu semat dlm hati...MANUSIA lebih kuat dari HANTU....tapi..kadang2 meremang gak bulu roma...ahakz

Reply
avatar
onie
admin
6 February 2012 at 02:17 ×

fineeee! sekarang onie takut dah nak tido :(

Reply
avatar
Azlan Hasan
admin
6 February 2012 at 03:01 ×

fuyoo..seram gam tu kalau camtu..hehe.. :)

Regards,
-Strider-

Reply
avatar
6 February 2012 at 07:27 ×

malam tadi bace tajuk. skarang baru baca betul2. seram...

Reply
avatar
Papa Mifz
admin
6 February 2012 at 10:12 ×

mau terkencing dalam seluar kalo nmpk real...huhu

Reply
avatar
Aishah Zin
admin
6 February 2012 at 10:47 ×

comel jgk hantu tu.heheheh

Reply
avatar
6 February 2012 at 10:47 ×

Mcm kena edit je. Sbb wajah tu nmpk ctk walau tak senyum. Kemas je lak tu. Hiks!

Reply
avatar
Mrs.Yie
admin
6 February 2012 at 11:51 ×

rasa2 macam photoshop je..

Reply
avatar
deno
admin
7 February 2012 at 00:10 ×

tak nampak pun... "hairan"

Reply
avatar
7 February 2012 at 04:27 ×

mula tgk mmng seram..huhuhu..pandang kita plak tu :(

Reply
avatar
11 August 2012 at 10:42 ×

ih sangat menakutkan sekali nie gan,,,,,,,

Reply
avatar
16 November 2012 at 11:28 ×

makasih banyak atas semua info nya gan,,,,,,,,

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment