Ahad, 5 Februari 2012

GAMBAR HANTU WANITA YANG MENYERAMKAN

Assalamualaikum...

selamat malam semua...
jomtengok gambar...
kalau diamati gambar ni macam tak de apa2 je kan???

Sekarang kita tengok betul2..
ada wajah wanita yang menyeramkan
disebalik bantal sofa tu...

wajah seorang wanita yang matanya bersinar
dan memandang tanpa senyuman.

tak tahu la kalau gambar ni benar
atau sekadar diedit menggunakan photoshop..
yang pasti gambar ni menyeram kan..

SUMBER FOTO

sekian

35 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

jgn dok kt sofa tu hehehe

Azzah berkata...

adeh seram..jap2 nak tengok belakang sofa..

nabByla berkata...

haha.. blh plak ada hantu kat situ. heee..

Daddylicious berkata...

erk seram...

Daddylicious berkata...

erk seram...

adan berkata...

1st time tgk hari tu mmg seram gak.. tercari2 la konon bahagian mana yg pelik kat picture tu.. last2 depan mata je.. haha

Huda berkata...

sebelum ni saya dah pernah nengok gambar ni tapi tak perasan la pulak ada hantu kat situ, kalau diana tak bulatkan gambar tu sumpah tak nampak hantu tu tau..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

Kalau tak dibulatkan mmg x perasan.perghh seram. Klu gmbr betul mmg lbh menyeramkan. X duk tgk tv lah jwbnyer tuan umah tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

Kalau tak dibulatkan mmg x perasan.perghh seram. Klu gmbr betul mmg lbh menyeramkan. X duk tgk tv lah jwbnyer tuan umah tu

Rossy Brown. berkata...

naik bulu roma fyfah tengok. hihi.

Ezad Skytech berkata...

mula2 tgk gambar ni macam takde apa2..tapi bila nampak muka tu...erk..seram jugak la...

remyhazza berkata...

tertiba jer rasa seram......
photo edit jer kut !

hyz berkata...

nampak photoshop!

khairul berkata...

serammm

Azhafizah[フィザ] berkata...

agak seram..nampak gaya macam edit je.

Deru Ombak berkata...

Huh! I am home alone.. Scary..

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

uish serius seram gambar tu

a.samad jaafar berkata...

sape yg tindih hantu ngan bantal sofa tu hah.. sian dia! hihihihi..

msredcheesecake berkata...

Alamak... Da la hubby takde ni....hhee..

•♥ Myra ♥• berkata...

erks...tengok skali je..tamo tgk banyak kali :-l

CINTA UNTUK KITA berkata...

haha dok cari2, sekali mata bertemu mata.. haha ;p

zulkbo berkata...

salam..
ha haa..sapa la
yang sibuk menyorok
time orang nak ambik
gambar nih..kan dah
jadi hantu :)

jeBateja berkata...

Seram erk....errr....den selalu semat dlm hati...MANUSIA lebih kuat dari HANTU....tapi..kadang2 meremang gak bulu roma...ahakz

onie berkata...

fineeee! sekarang onie takut dah nak tido :(

Azlan Hasan berkata...

fuyoo..seram gam tu kalau camtu..hehe.. :)

Regards,
-Strider-

Rapunzel Cikilolo berkata...

malam tadi bace tajuk. skarang baru baca betul2. seram...

Papa Mifz berkata...

mau terkencing dalam seluar kalo nmpk real...huhu

Aishah Zin berkata...

comel jgk hantu tu.heheheh

Pok Amai-Amai berkata...

Mcm kena edit je. Sbb wajah tu nmpk ctk walau tak senyum. Kemas je lak tu. Hiks!

Mrs.Yie berkata...

rasa2 macam photoshop je..

deno berkata...

tak nampak pun... "hairan"

naiemah_ramli berkata...

mula tgk mmng seram..huhuhu..pandang kita plak tu :(

obat kanker kelenjar getah bening herbal berkata...

ih sangat menakutkan sekali nie gan,,,,,,,

Pengobatan herbal gondok berkata...

makasih banyak atas semua info nya gan,,,,,,,,

Pengobatan herbal untuk darah tinggi berkata...

info nya sangat bagus nie gan,,,,,

Related Posts with Thumbnails