Jumaat, 6 Januari 2012

GAMBAR WANITA HASIL GABUNGAN 8 WAJAH SELEBRITI TERCANTIK DUNIA

Assalamualaikum...

selamat malam...tengok wajah perempuan dalam gambar bawah ni..inilah wajah gabungan dari 8 orang wanita cantik seluruh dunia..




Wanita ini memiliki rambut coklat seperti yang dimiliki Duchess of Cambridge Kate Middleton. Dia juga memiliki mata cokeat penyanyi Cheryl Cole, hidung aktres Kate Beckinsale dan pipi bintang Inggeris Keira Knightley.

keningnya serupa dengan milik aktres Transformers, Megan Fox, hidungnya berasal dari Kate Beckinsale dan dagu yang sempurna berasal dari aktris Gwyneth Paltrow. Bibirnya dari bibir seksi Angelina Jolie, dan payudara penuh pengacara Kelly Brooke.

Isteri Putera William, Kate Middleton menjadi salah seorang wanita tercantik antara lain kerana rambut ikal coklatnya yang sempurna.

cantik ke??


sekian...

19 komen disini:

Azhafizah[フィザ] berkata...

kalau dah gabung yang cantik cantik..sure cantik..kot :p

Nelly The Strange berkata...

er , not bad laaaa ~
hehe .. ada gak lawanya .. :)

aimie amalina berkata...

heeee
kate bagi mimi lawa jugak
lawa sebb dia macam ckup pakej keseluruhan
hehehe
eh..selalu komen luar topik
hahahahaa
maaf kak :))

Elih Japahar berkata...

Cantik jugak lah....

Shafiq berkata...

Cantik? Lebih cantik yang bertudung litup.. :-)

khalila berkata...

huhuuu... not bad ;)

cinnamon.com berkata...

tak cantik le,Allah buat tu dah cantik dah..

Wen berkata...

cntik cantik... tapi org tu tak wujud kan? hehe

EnciK AxixOu berkata...

cantik dunia je 2..heeee

Cikpuan rara berkata...

ala bibir tu tak payah lah.burok.

nazihan ali berkata...

cam pelik je..hehe.tp lawa gak la

Daddylicious berkata...

gadis melayu lagi cantik2kan...

MUHD SHAH JEHAN berkata...

pergh memang super cntik lah ni haha.. tapi aishwarya rai lg cntik!! =]

Fakhruddin Aziz berkata...

srupa ngn angelina jolie..

Woofer Storm berkata...

mcm pelik je tengok..ehheee

liya alia berkata...

gabungan orang cantik cantik hasil pon cantik la. heeeee

Ibu Lala berkata...

Hi salam kenal...

aku shafiq berkata...

hasil gabungan tangan manusia x selalunya cantik walaupun di gabungkan daripada sumber2 yang cantik .. bukan gtu ? hehehe ... salam perkenalan ..

http://dunia-kami-realiti.blogspot.com/

Munnafendy berkata...

cantik =)

Related Posts with Thumbnails