GAMBAR WANITA HASIL GABUNGAN 8 WAJAH SELEBRITI TERCANTIK DUNIA

Assalamualaikum...

selamat malam...tengok wajah perempuan dalam gambar bawah ni..inilah wajah gabungan dari 8 orang wanita cantik seluruh dunia..




Wanita ini memiliki rambut coklat seperti yang dimiliki Duchess of Cambridge Kate Middleton. Dia juga memiliki mata cokeat penyanyi Cheryl Cole, hidung aktres Kate Beckinsale dan pipi bintang Inggeris Keira Knightley.

keningnya serupa dengan milik aktres Transformers, Megan Fox, hidungnya berasal dari Kate Beckinsale dan dagu yang sempurna berasal dari aktris Gwyneth Paltrow. Bibirnya dari bibir seksi Angelina Jolie, dan payudara penuh pengacara Kelly Brooke.

Isteri Putera William, Kate Middleton menjadi salah seorang wanita tercantik antara lain kerana rambut ikal coklatnya yang sempurna.

cantik ke??


sekian...
Previous
Next Post »

19 komen disini

Click here for komen disini
6 January 2012 at 20:38 ×

kalau dah gabung yang cantik cantik..sure cantik..kot :p

Reply
avatar
6 January 2012 at 20:40 ×

er , not bad laaaa ~
hehe .. ada gak lawanya .. :)

Reply
avatar
6 January 2012 at 20:42 ×

heeee
kate bagi mimi lawa jugak
lawa sebb dia macam ckup pakej keseluruhan
hehehe
eh..selalu komen luar topik
hahahahaa
maaf kak :))

Reply
avatar
Elih Japahar
admin
6 January 2012 at 20:52 ×

Cantik jugak lah....

Reply
avatar
Shafiq
admin
6 January 2012 at 21:00 ×

Cantik? Lebih cantik yang bertudung litup.. :-)

Reply
avatar
khalila
admin
6 January 2012 at 21:07 ×

huhuuu... not bad ;)

Reply
avatar
cinnamon.com
admin
6 January 2012 at 21:09 ×

tak cantik le,Allah buat tu dah cantik dah..

Reply
avatar
Wen
admin
6 January 2012 at 21:23 ×

cntik cantik... tapi org tu tak wujud kan? hehe

Reply
avatar
EnciK AxixOu
admin
6 January 2012 at 21:23 ×

cantik dunia je 2..heeee

Reply
avatar
Cikpuan rara
admin
6 January 2012 at 21:24 ×

ala bibir tu tak payah lah.burok.

Reply
avatar
nazihan ali
admin
6 January 2012 at 21:27 ×

cam pelik je..hehe.tp lawa gak la

Reply
avatar
Daddylicious
admin
6 January 2012 at 21:38 ×

gadis melayu lagi cantik2kan...

Reply
avatar
6 January 2012 at 21:45 ×

pergh memang super cntik lah ni haha.. tapi aishwarya rai lg cntik!! =]

Reply
avatar
6 January 2012 at 21:54 ×

srupa ngn angelina jolie..

Reply
avatar
Woofer Storm
admin
7 January 2012 at 00:18 ×

mcm pelik je tengok..ehheee

Reply
avatar
liya alia
admin
7 January 2012 at 02:05 ×

gabungan orang cantik cantik hasil pon cantik la. heeeee

Reply
avatar
Ibu Lala
admin
7 January 2012 at 06:24 ×

Hi salam kenal...

Reply
avatar
aku shafiq
admin
7 January 2012 at 08:43 ×

hasil gabungan tangan manusia x selalunya cantik walaupun di gabungkan daripada sumber2 yang cantik .. bukan gtu ? hehehe ... salam perkenalan ..

http://dunia-kami-realiti.blogspot.com/

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment