GAMBAR WANITA HASIL GABUNGAN 8 WAJAH SELEBRITI TERCANTIK DUNIA

Assalamualaikum...

selamat malam...tengok wajah perempuan dalam gambar bawah ni..inilah wajah gabungan dari 8 orang wanita cantik seluruh dunia..




Wanita ini memiliki rambut coklat seperti yang dimiliki Duchess of Cambridge Kate Middleton. Dia juga memiliki mata cokeat penyanyi Cheryl Cole, hidung aktres Kate Beckinsale dan pipi bintang Inggeris Keira Knightley.

keningnya serupa dengan milik aktres Transformers, Megan Fox, hidungnya berasal dari Kate Beckinsale dan dagu yang sempurna berasal dari aktris Gwyneth Paltrow. Bibirnya dari bibir seksi Angelina Jolie, dan payudara penuh pengacara Kelly Brooke.

Isteri Putera William, Kate Middleton menjadi salah seorang wanita tercantik antara lain kerana rambut ikal coklatnya yang sempurna.

cantik ke??


sekian...
GAMBAR WANITA HASIL GABUNGAN 8 WAJAH SELEBRITI TERCANTIK DUNIA GAMBAR WANITA HASIL GABUNGAN 8 WAJAH SELEBRITI TERCANTIK DUNIA Reviewed by Diana Rashid on 20:30:00 Rating: 5

19 comments:

  1. kalau dah gabung yang cantik cantik..sure cantik..kot :p

    ReplyDelete
  2. er , not bad laaaa ~
    hehe .. ada gak lawanya .. :)

    ReplyDelete
  3. heeee
    kate bagi mimi lawa jugak
    lawa sebb dia macam ckup pakej keseluruhan
    hehehe
    eh..selalu komen luar topik
    hahahahaa
    maaf kak :))

    ReplyDelete
  4. Cantik? Lebih cantik yang bertudung litup.. :-)

    ReplyDelete
  5. tak cantik le,Allah buat tu dah cantik dah..

    ReplyDelete
  6. cntik cantik... tapi org tu tak wujud kan? hehe

    ReplyDelete
  7. ala bibir tu tak payah lah.burok.

    ReplyDelete
  8. cam pelik je..hehe.tp lawa gak la

    ReplyDelete
  9. gadis melayu lagi cantik2kan...

    ReplyDelete
  10. pergh memang super cntik lah ni haha.. tapi aishwarya rai lg cntik!! =]

    ReplyDelete
  11. gabungan orang cantik cantik hasil pon cantik la. heeeee

    ReplyDelete
  12. hasil gabungan tangan manusia x selalunya cantik walaupun di gabungkan daripada sumber2 yang cantik .. bukan gtu ? hehehe ... salam perkenalan ..

    http://dunia-kami-realiti.blogspot.com/

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

About Me

Powered by Blogger.