Friday, 16 December 2011

TENTANG LELAKI WORKAHOLIC YANG KITA PERLU TAHU.

Assalamualaikum...

Selamat tengahari..
ada yang nak ke masjid ni..kan??
hati2 di jalan jap lagi ye...

ku nak cerita sikit pasal lelaki workaholic..
kalau cerita pasal lelaki dari golongan ini mesti ada yang anggap mereka ni jenis yang membosankan..
mereka tertinggal banyak perkara indah
yang ada dipersekitaran mereka.

tapi tahukah kita orang perempuan yang
lelaki begini sangat bertanggungjawab terhadap kerjanya..
lelaki begini sangat mengutamakan masa depan
dan kuat memegang amanah..
mereka jugak seorang yang tidak
sambil lewa dalam menguruskan sesuatu.
segalanya tentang kerja dia akan lakukan yang terbaik..

Dari segi kewangan lelaki begini sudah pasti mempunyai
kewangan yang kukuh...
jadi bagi wanita yang inginkan lelaki yang
kukuh kedudukan kewangan nya boleh la
memilih lelaki yang sebegini..

tapi awas....
hubungan dia dan rakan di tempat
kerja mungkin lebih rapat dari isterinya di rumah..
jadi bersedia la untuk menerima segala
kemungkinan wujudnya kecurangan..heheheh


sekian..

9 comments:

  1. suka lelaki workaholic sbb boleh duk saje..hoho :)

    ReplyDelete
  2. workaholic guy.. boleh dipertimbangkan hee :]

    ReplyDelete
  3. takmo la..nanti kita terabai!
    nak yg sederhana.

    ReplyDelete
  4. bersederhana dlm semua hal....
    kalau dh workaholic sangat susah jugak....
    nanti buat bini nk beranak...die suruh pi naik teksi jer....he3

    ReplyDelete
  5. Kena cari lelaki yang lebih utamakn kita sbg isteri dari kerja ;)

    ReplyDelete
  6. err xsuka laki workaholic..tgk cth ayh sendiri je..hihi mmg laki jenis ni sgt jarang ada ms utk keluarga..sobsob~

    ReplyDelete
  7. tamo la..nanti asik keje-keje-keje je kejenyee... huhuhuhuh

    masa untuk anak-anak pun takde... hari minggu pun nak keje. huh.

    duit x menjamin kebahagiaan.. :angguk
    tp kalau x de duit pun x bahagia jugak :apa

    biase2 je la... XD

    ReplyDelete
  8. yang penting niat yang ikhlas

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();