Skip to main content

SAFEE SALI MAHU TINGGALKAN PELITA JAYA

Masalah ini membuat saya keliru. Saya masih menunggu untuk mendengar dari PSSI dan Fifa, dan diharapkan ia akan dipadam tidak lama lagi, "katanya kepada pemberita pada sidang media dalam acara promosi Jaya Pelita pada hari Khamis.

"Jika ada sekatan [Pelita] maka saya akan memilih untuk bermain di luar Indonesia. Saya belum benar-benar membuat keputusan lagi tetapi saya masih menunggu perkembangan selanjutnya daripada PSSI dan Fifa, supaya saya masih boleh bermain untuk pasukan kebangsaan . "

"Mereka [FAM] memantau perkembangan di sini. FAM bimbang tentang kewujudan saya di sini kerana saya seorang pemain pasukan kebangsaan."

"Persekutuan sentiasa menyokong saya bermain untuk kelab ini, dan mereka telah melihat kemajuan saya di sini. Oleh itu, saya masih berharap untuk bermain untuk pasukan kebangsaan dan saya ingin tinggal dengan PPK Jaya."


-safee sali-

sumber:goal

*****************
kalau dibaca dari artikel ni rasanya pengurusan Pelita jaya semuanya senang dengan Safee Sali.cuma demi masa depan rasanya baik la dia cari kelab lain luar indonesia yang lebih baik dan menjamin masa depan dia..setuju???

sekian..

Comments

  1. Kesian Safee, tak dibenarkan FIFA utk bermain dgn pasukan kebangsaan Malaysia lagi..

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Subhanallah... Wati Pulang Ke Rumah Selepas Tujuh Tahun Mati"

    ReplyDelete
  2. setuju.. skuad kebangsaan jgn dilupakan..

    ReplyDelete
  3. saya bukanlah peminat fanatik bola, tetapi sering juga mengikuti perkembangan pemain bola sepak negara
    mudah-mudahan, ada jalan yang terbaik untuk menyelesaikan kemelut ini :0

    ReplyDelete
  4. setuju la...

    #menjadi kerugian bila safee sali digugurkan dari skuad kebangsaan..

    ReplyDelete
  5. setuju..
    ksian safee,tiba2 ada msalah cam ni bla brda d puncak kn :(

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …