Skip to main content

SAFEE SALI MAHU TINGGALKAN PELITA JAYA

Masalah ini membuat saya keliru. Saya masih menunggu untuk mendengar dari PSSI dan Fifa, dan diharapkan ia akan dipadam tidak lama lagi, "katanya kepada pemberita pada sidang media dalam acara promosi Jaya Pelita pada hari Khamis.

"Jika ada sekatan [Pelita] maka saya akan memilih untuk bermain di luar Indonesia. Saya belum benar-benar membuat keputusan lagi tetapi saya masih menunggu perkembangan selanjutnya daripada PSSI dan Fifa, supaya saya masih boleh bermain untuk pasukan kebangsaan . "

"Mereka [FAM] memantau perkembangan di sini. FAM bimbang tentang kewujudan saya di sini kerana saya seorang pemain pasukan kebangsaan."

"Persekutuan sentiasa menyokong saya bermain untuk kelab ini, dan mereka telah melihat kemajuan saya di sini. Oleh itu, saya masih berharap untuk bermain untuk pasukan kebangsaan dan saya ingin tinggal dengan PPK Jaya."


-safee sali-

sumber:goal

*****************
kalau dibaca dari artikel ni rasanya pengurusan Pelita jaya semuanya senang dengan Safee Sali.cuma demi masa depan rasanya baik la dia cari kelab lain luar indonesia yang lebih baik dan menjamin masa depan dia..setuju???

sekian..

Comments

  1. Kesian Safee, tak dibenarkan FIFA utk bermain dgn pasukan kebangsaan Malaysia lagi..

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Subhanallah... Wati Pulang Ke Rumah Selepas Tujuh Tahun Mati"

    ReplyDelete
  2. setuju.. skuad kebangsaan jgn dilupakan..

    ReplyDelete
  3. saya bukanlah peminat fanatik bola, tetapi sering juga mengikuti perkembangan pemain bola sepak negara
    mudah-mudahan, ada jalan yang terbaik untuk menyelesaikan kemelut ini :0

    ReplyDelete
  4. setuju la...

    #menjadi kerugian bila safee sali digugurkan dari skuad kebangsaan..

    ReplyDelete
  5. setuju..
    ksian safee,tiba2 ada msalah cam ni bla brda d puncak kn :(

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …