Wednesday, 21 December 2011

RAMAI PELAJAR YANG TIDAK SETUJU DENGAN PEMBERIAN BAUCAR RM200








Nampak masih ramai yang tak
paham dan ramai yang tak setuju dengan
pemberian dalam bentuk baucar..
Setahu aku bukan untuk beli buku saja,
boleh jugak beli alat pembelajaran...kan??
(sila betul kan kalau aku salah..)

apa pun harap kerajaan dapat
terangkan perkara ni dengan lebih jelas
supaya masing2 dapat kelebihan..

kan??

sekian..

12 comments:

  1. tp mmg xsetuju pun akak.awal sem kan dah beli buku semua abis beratus,kalau dpt cash best jgk.lagipun buku kita blaja xde kat kedai buku pun.sllunya yg uitm keluarkan ataupun lec dah beli dgn dealer.tunggu kita beli je,xaci sbnrnya,nak beli alat tulis xkan abis beratus.tp kalau org bagi ambik je.boleh beli novel ke.hihihi;p

    ReplyDelete
  2. wahhh...untung la student zaman skang. makin la banyak duit yang sedia ada dibazirkan nanti. ish..jeles meh,...hahaha...

    ReplyDelete
  3. no idea..

    yg pasti saya tak dpt apa2 habuan..

    ReplyDelete
  4. entah la... :geleng

    tapi kalau voucher susah la sikit nak guna. ade tarikhnye pulak tu...

    ReplyDelete
  5. tak D .. bukan utk alat pembelajaran
    pagi tadi kuar dlm berita pagi baucer tuu hanya utk buku je dan ada kedai2 yg terpilih je utk dibeli huhuh

    ciann .. sepatutnya kerajaan bagi kelonggaran dan jelaskan secara terperinci .. nie mcm x nak bagi je .. hurmm

    ye tak ye jugak kalau budak2 tu dah beli mcm mana ?? baucer ?? buang ke ?? huhuh

    ReplyDelete
  6. alahai....... kenapa lah susah sgt nak paham. kerajaan buat ni nak ambik hati mahasiswa kat PRU tahun depan le... time ni lah nak bagi vaucer lah, bonus lah.. macam mcam lah...

    syukur dapat kerajaan macam ni (sarcasm)

    ReplyDelete
  7. setahu ayie sis, baucer rm200 itu hanya untuk buku shje.. tidak ada kaitan dengan alat2 pembljrn..

    apa yg lect ayie bgthu dekt kelas lh..

    ReplyDelete
  8. Azza Azman
    @
    rasanya yang tu semua orang paham..cuma sekarang dah orang bagi mesti lah semua nak..kan??tapi bagi macam tak bagi tu yang tak bestnye..

    ReplyDelete
  9. bagi mcm xnk bagi..

    bagi skadar buat syarat ke? =.="

    ReplyDelete
  10. Bersyukur gak dapat tapi nampak gaya macm susah je nak gunakan... Kedai terpilih lak tu...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();