Thursday, 15 December 2011

PERLAWANAN BOLASEPAK KELANTAN VS PERSEBAYA FC

Assalamualaikum...

Siapa belum tau yang Redwarriors akan menentang Persebaya,
sebuah kelab bolasepak dari indonesia..
untuk merebut Piala Permai.
perlawanan yang dijangka akan ditonton
oleh berjuta2 rakayat malaysia dan indonesia ini
berlangsung di Kota Baharu ,kelantan
pada 23 Disember ini jam 8.45 malam..


Jadi pada semua jom pakat2 kita tonton dan sokong..
masa ni tak payah la pikiaq
orang kelantan ja yang kena sokong ..
orang kelantan ka..kedah ka..perak ka...
kita orang Malaysia..:)

tiket boleh di beli dengan harga RM12 dan RM25
mula dijual pada hari khamis 22hb disember jam 10 pagi.

kalau tak dapat pi Kota Baharu
boleh jugak menonton di Astro ...


sekian..

5 comments:

  1. tiket abis kat org mereka je..klantan mmg btl2 support pasukan dieorg..

    ReplyDelete
  2. sapa yg fanatik bola mesti tgk ni

    ReplyDelete
  3. bagus gak ade perlawanan macam nie..hehe..boleh rasa feel lawan ngan org jual..go kelantan go!!!..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. nak tgk,astro takde.nak ke kb jauh sngt..hheee

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();