Friday, 16 December 2011

PERBEZAAN SETIA BAGI LELAKI DAN WANITA

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...
jom kita cerita pasal setia...
kalau dengar pasangan muda yang bercinta
soal setia ni la yang mereka harapkan
dari pasangan diaorang..

tapi mereka lupa..
setia lelaki tak sama dengan setia orang perempuan...

cara orang perempuan setia..
~dengar cakap kekasih/suami saja..
~jangan keluar dengan lelaki lain..
~nak keluar wajib bagi tahu dulu..

Cara orang lelaki setia.
~dia tetap dianggap setia bila dia masih kawen 2
dan tetap pertahankan rumahtangga
dengan isteri pertama..
~dia masih dianggap setia bila kawen 2 atau 3
tapi semua isteri mendapat perhatian
dan belaian nya..
~dia masih dianggap setia bila dia mengajak kesemua
isterinya menonton wayang bersama..

sekarang paham tak makna setia bagi lelaki dan wanita??
jadi yang wanita2 tu jangan la
bila lelaki kata "saya setia orangnya"
terus percaya yang hanya kita seorang dihati dia.
setia yang dimaksudkan ialah dia tak kan tinggalkan kita je...
heheeheheh

sekian..

17 comments:

  1. ek?dulu ade jugak kapel dgn laki mcm tu dan jadi pompuan mcm tu..hehe..sekarng tidak lagi...tapi, kan..laki ni tka blh dikongkong kan?hehe

    ReplyDelete
  2. Macam tu ya?

    Setia ke buaya? hehehe...

    ReplyDelete
  3. amboi2
    syok le jadi lelaki nie

    ReplyDelete
  4. wah tgk wayang bawak semuo bini...dasat..haha

    ReplyDelete
  5. nicee entry,sis diana :)
    Yeah,for me firls are more loyal compared to men,sorry harsh truth though -.-

    *sorry guys

    ReplyDelete
  6. tak semua lelaki macm tu.....
    kan kan kan......

    ReplyDelete
  7. ada lelaki yang setia pada yang satu sampai mati ..tacing nyer

    ReplyDelete
  8. setuju dgn komen kakcik seroja. Setia ke Buaya?? Hihiihi.

    ReplyDelete
  9. setia yg mendalam tu.ada udang sebalik mee..haha

    ReplyDelete
  10. hehehe..betul ke tu? xnk setia lg kan..

    ReplyDelete
  11. setuju dgn akak..itulah makna setia bg majoriti lelaki. kdg2 mmg tak kawin 2/3/4..tapi layan mesra ramai prmpn!

    ReplyDelete
  12. errr...klau setia yg cenggitu...
    rela angkat kaki...babai...hihi

    ReplyDelete
  13. bagi Mish...lama mana pun hubungan pasangan tu, jangan letak kepercayaan 100%. nanti jadik pape merana tak sudah. biasa2 aje... hehe

    ReplyDelete
  14. Cuba untuk setia kat seorangg sahaja..:-)

    ReplyDelete
  15. dh lama entry ni.. tp aku ttp nak komen... hehe takpe naa??
    tu dr pandangan sorang ppuan...
    kalo dr pandangan llaki lain ;)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();