Skip to main content

MALAYSIA UNTUK GAY,LESBIAN,MAKNYAH..ADUHAI!!

Assalamualaikum...

Oh..nak kata apa lagi..

majlis peguam pun nampaknya nak
sangat golongan2 sebegini
terbela dan dan diberi perhatian supaya
tak tertindas..

maknanya depa nak kita terima jugak
golongan ni supaya bergerak bebas dalam negara kita..
negara islam..



sekian..

Comments

  1. gila lah.. mana boleh kowt! no no no no no !!

    ReplyDelete
  2. nk kebebasan apa lg?bkn dorg dh cukup bebas ke bergerak selama ni?klu xbebas masakan ramai yg terjebakn dgn cinta sejenis ni kn..dorg sendiri tau apa yg dorg buat slh..tp still nk ego..hurmm pelik! =.=

    ReplyDelete
  3. Pelik btoi lh golongan dorg ni.y kna ade naluri yg suke sejenis tu. Ok..klu dh kte itu naluri.fine,jgn lh ikut.pendam je.dh sah2 dosa hbgn songsang cm tu.

    ReplyDelete
  4. Walau negara demokrasi bukan bermaksud kita patut meghalalkan yang HARAM

    ReplyDelete
  5. Bila dlm keadaan macam ni baru kita sedar betapa baik jika negara ini menjadi negara Islam yang melaksanakan hukum Islam. Undang2 sekular yg kita gunakan hanya pandai menghukum tapi tidak mendidik warganya menjadi lebih baik.

    Tajuk entri terbaru di blog JR: 'Pelakon, Ustaz, Perogol: Hmmm....Bodo Punya Orang!!!'

    ReplyDelete
  6. akk,dunia akhir zaman kan?mcm ni lah,nk bela apa kejadahnya.saya geram betullah cm ni.dh sah2 TAK BOLEH.geram lah.

    ReplyDelete
  7. hancur hati jadi rakyat malaysia kalau macam ni..

    ReplyDelete
  8. Astaghfirullah...kalau pemimpin ikut ckp dorang mmg saja lah tu...

    tak tau kebebasan apa lagi dorang nak, dah cukup bebas dah dorang selama ni...aduhai...

    semoga Allah menjauhi kita semua drp perkara2 tak elok seperti ini dan Ya Allah, selamatkan lah Malaysia..

    ReplyDelete
  9. nauzubillah.. sgt takut andai kita juga ikut terkena dengan balasan dari ALLAH nnt..

    ReplyDelete
  10. Negara kita nih negara islam jadi hal2 Hubungan sejenis perlulah dibenteras.. bukan dibela!!

    ReplyDelete
  11. pelikkkk kan
    deme pon taw, semua agama mang x setuju dengan hubungan sejeniss ni tap deme still buat keputusan cm tu
    aihh..sangat tak paham..emm3..

    ReplyDelete
  12. DIORANG SEMUA NI MEMANG NAK MATI..

    ReplyDelete
  13. kita selalu merungut bila Tuhan tak makbulkan doa kita cepat, tp kita lagi patut bersyukur Tuhan dan turunkan bala pada kita on the spot..

    nak cakap sedih tengok dunia sekarang, tengok kat Malaysia je cukup dah T_T

    ReplyDelete
  14. Kuasa di tangan rakyat. Kalau rakyat memilih pemimpin yg lemah dlm menghormati agama sendiri maka jangan melatah bila ada yang berani mahu memijak agama kita.

    ReplyDelete
  15. nak bebas di sisi undang2 ye?dah bebas di lorong gelap dan pasaran antarabangsa tak cukup lg ke?pergi tukar warganegara pastu gi buat apa mereka suka lbh baik la....dah la negara kita agama rasmi Islam.tau apa erti islam?grrr marah betul saya

    ReplyDelete
  16. mintak jauh dari terjadi.

    kenapa berfikir guna akal nipis? ikut hati mati, ikut rasa binasa. nauzubillah..

    ReplyDelete
  17. hormatilah lah malaysia sebagai sebuah negara islam.....

    ReplyDelete
  18. saje nk jatuhkan Malaysia sbg negara Islam...nape?

    ReplyDelete
  19. pengamal undang2 menyokong kononnya atas dasar undang dan kemanusiaan.. atau sebenarnya atas keprluan poket dorang..

    bimbang Allah turunkan bala..

    ReplyDelete
  20. If Malaysia wants to be respected as a democracy? Get respect from who? US? Isreal?

    ReplyDelete
  21. hanya mampu mengucap dgn kejahilan sesetengah org ni..huhu

    ReplyDelete
  22. Marina Mahathir, anak bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad yang berprofil tinggi,telah memberi amaran kepada pihak berkuasa dan juga pengacau untuk tidak menjadikan Ketua Bersih Ambiga Sreenevasan dan lain-lain aktivis sebagai mangsa untuk acara Seksualiti Merdeka yang dijadualkan untuk November 9 hingga 13.

    "Bagi kesusahan, tanya kepada saya. Saya telah mempertahankan hak-hak masyarakat LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender) selama lebih 20 tahun. Malah, saya mempertahankan hak-hak semua yang telah didiskriminasikan, golongan miskin dan orang lain. Jadi, jika terdapat sebarang diskriminasi atau keganasan terhadap sesiapa, saya akan terus mempertahankan hak-hak mereka. Itu sahaja. Adakah anda faham?" Marina memberitahu sidang akhbar pada hari Isnin.
    http://laksamanabukitbintang.blogspot.com/2011/11/mengapa-kacau-ambiga-kacau-saya-kalau.html

    ReplyDelete
  23. bagi la muka lagi kt golongan mcm ni.. bagi la.. kalau nk sgt bala turun..

    nauzubillah..

    ReplyDelete
  24. Nauzubillah! Apa nak jadi dengan negara kita? =='

    ReplyDelete
  25. NOOOOOOOOOOOOO!!! Nanti Allah turun bala, baru sebuk nak bertaubat.

    ReplyDelete
  26. no and sampai bila2 pun no..hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …