Saturday, 24 December 2011

MAISARA::bulan 3 nanti la..

Assalamualaikum...

petang tadi....

maisara:Ibu...tau tak hari ni hari jadi maisara??

Ibu:tak tahu pulak..

maisara:hari ni harijadi maisara tau..

Ibu:kan harijadi hang bulan 3 nanti..

maisara:maisara tak mau harijadi bulan 3.maisara nak hari ni..

Ibu:ok..bagus jugak..lagipun hari ni ayah kerja.jadi kita sambut dengan makan nasik dan tengok tv saja la.

Maisara:ok la..tak jadi la buat hari jadi hari ni.kita buat bulan 3 nanti la..

huh!!dia ingat
aku ni senang nak di perkotak katik kan..


sekian..

16 comments:

  1. hahaha...
    comel je anak akak ni..
    hari jadie bulan 3? ekk..same la...

    ReplyDelete
  2. aduhai maisara..tak menyempat nak sambut besday.. :)

    ReplyDelete
  3. kena bijak jadi ibu maisara nih..!
    ^__^

    ReplyDelete
  4. hee...ada2 je maisara ni kan kak..:D

    ReplyDelete
  5. Budak-budak ni mcm2. Ank boss saya pernah ckp kat ayah dia, "ayah, saya berdoa supaya hari jadi saya akan tiba lebih cepat". Sebab nak mintak hadiah rasanya. Heheh.

    ReplyDelete
  6. owh birthday maisara sama dgn akk..nti celebrate sama2 next year :)

    ReplyDelete
  7. Anak saya pun ada juga yg harijadi pada bulan 3..

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Bodoh...Mengapa Curi RM20 Saja, Bukan RM3 Juta?"

    ReplyDelete
  8. kekekeke
    sesuka hati je nk tkr tarikh ye maisarah cyg
    hehehehe

    ReplyDelete
  9. comelnya dia! pandai bergurau ya. hheheh :]

    ReplyDelete
  10. Bulan 3? Sama dengan adik. hehehe.

    ReplyDelete
  11. hahaha.. boleh plak sukahati pinda tarikh lahir eh.. hehe..

    ReplyDelete
  12. birthday boleh buat banyak kali..hehehe..buat satu hari ini..lagi sekali bulan 3..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();