MAISARA:: tapi...

Assalamualaikum..

Selamat petang semua..
hari ni tak dapat nak bw macam biasa..
kat sini mendung dari tadi lagi..
tak hujan pun..
bila mendung je astro pun hilang..
tenet pun lambat sangat2..
lebih lambat dari selalu..
sudahnya aku melayan '
maisara berbual je la..

berbual tentang klip rambut yang dia dapat
dalam jajan tadi..

Maisara:cantik tak maisara pakai ni?

Ibu:cantik..

maisara:tapi..??

Ibu:tak de tapi..

maisara:cakap la tapi ibu...

Ibu:tak de tapi la..memang cantik..

Maisara:cakap la tapi apa2 je..

Ibu:tapi dia warna biru..

maisara:betul la..tapi warna biru..maisara tak mau la klip rambut ni sebab dia warna biru..

Ibu:akai hang ja kan??nak buang la tu..

maisara:tak la..nak bagi kat ibu la..ibu pakai.satgi suami ibu balik mesti dia cakap ibu cantik.



ye la tu...

sekian..

Post a comment

8 Comments

  1. suami ibu ayah hang gak maisara..mcm2 la dia kan :)

    ReplyDelete
  2. pandai ye maisara guna TAPI tu..hehe

    ReplyDelete
  3. maisara tak suka warna biru ek? pandai dia suruh letak ayat 'tapi' nak kasi kat ibu sbnrnya...hehe

    ReplyDelete
  4. suami yg x tahan tu hahahahah..

    my sarah pun suka guna tapi lately huhuhu

    ReplyDelete
  5. haaa.ape lagi kak??pakai..jangan tak pakai..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)