Wednesday, 21 December 2011

MAISARA:: cinta

Assalamualaikum...


ni masa umur awal 3 tahun tak salah


tadi maisara tiba2 je
bawak pen dan buku satu..

maisara:ayah..tolong tulis sekejap..

Ayah:nak tulis apa ni??

Maisara:tulis "cinta"

Ibu dan ayah:ha?????

Maisara:tulis cinta....

Ayah pun tulis la perkataan cinta kat buku tu..CINTA..

Maisara:bukan tulis macam ni..

Ayah:macam tu la tulis cinta.nak tulis macam mana lagi??

Maisara:tulis la yang "bergelut-gelut"

Ibu:apa??begelut??begelut macam mana?

Maisara:macam ni...(sambil buat aksi melintuk liuk..heheh)

Ayah:O...ayah tau...macam ni ka??

maisara:ye....macam ni la..hahahah..terima kasih ayah.

tulisan sambung tu
dikatanya bergelut-gelut???
aih..apa2 je la maisara..
ayah je yang boleh paham dia..heheheh

sekian..

(entry malam tadi..:p)

20 comments:

  1. yes..1st komen..hahaha...tulisan sambung2 memang cantek..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. "Gelut" kalau dlm dailek utara bermaksud buat kerja dengan cepat, kalau "bergelut-gelut" entahlah...

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Isteri Boleh Hamil Jika Sentuh Janggut Suami?"

    ReplyDelete
  3. hoho... tulisan bergelut2.... boleh tambah kat microsoft word...hehehe

    ReplyDelete
  4. tulisan smbng.. hehe ayie akan bt tulisan smbng apabila certain kuliah shje.. kalo lect tu rushinglh.. huhu

    ReplyDelete
  5. bergelut2? mcm tulisan bergaduh je nak bergelut2. hahaha... eh eh eh.. motif soh tulis cinta? hehehe

    ReplyDelete
  6. ooo..itu italic maisara..hehe..chubby jugak pipi maisara ni kak..hihi

    ReplyDelete
  7. bergelut gelut. hahaha tak pernah dengar

    ReplyDelete
  8. hahaha.. tlisan brsambung rupenye..

    ReplyDelete
  9. tulisan bergelut2...haha...ada2 je maisara ni..hee~

    ReplyDelete
  10. owh, tu ka mksud gelut2 dia, hukk...

    ReplyDelete
  11. macam lah maisara ni..ade je perkataan baru dia

    ReplyDelete
  12. hahaha. comel je maisara ni, bergelut-gelut.

    ReplyDelete
  13. Haaa.COMEL :) budak2 mmg kiut miut ^____^

    ReplyDelete
  14. hehe pandai 3k .. maisara ni ;)

    ReplyDelete
  15. haha...ayat bergelut yer maisara...
    comel la maisara nih...

    ReplyDelete
  16. Kak, komen2 akak kemarin dan hari ni kat blog myra selalu masuk SPAM..
    nape ye?

    ReplyDelete
  17. tulisan bergelut2? hahaha... lawak!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();