LIVE STREAMING KELANTAN VS PERSEBAYA

Assalamualaikum..

Perlawanan bolasepak Piala PERMAI .. Kelantan menentang
Persebaya malam ini akan berlansung jam 8:45 malam
di STADIUM SULTAN MUHAMAD KE IV.
yang tak boleh ke stadium boleh menonton di Astro Arena.


Ramai yang meramalkan kelantan akan
menang besar malam ni kerana sedia maklum
Persebaya adalah kelab yang menjuarai liga
diperingkat bawahan

Jadi kalau kelantan kalah malam ni
malu besar la kita..kan??
bukan kelantan je malu..satu malaysia malu..heheh

walau apa pun jangan pandang rendah
dengan kelab ni,mana tahu dengan sokongan rakyat
Indonesia Pemain mendapat semangat yang luar biasa..

asalkan jangan bergaduh ye..
ekekekek


sekian..

Post a comment

7 Comments

  1. hehe..malam nie kalau sempat sy tengok kat astro arena kot..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. Tak sempat nak tengok ni..kejap lg nak prepare barang nak balik kampung esok pagi..hehe..thanks info :)

    ReplyDelete
  3. takdan gak nk tengok bola...sebok dok sumbat baju dlm beg yg dah tak muat...haha! padahal nak pi 3 hari je pong.

    ReplyDelete
  4. eida
    @
    apek tak main..
    keeper baru nih..
    hebat la jugak..
    bab gaya,kalau bergaya sikit
    memang kalah apek..heheh

    ReplyDelete
  5. pelik betul nama team tu PERSEBAYA..keke

    ReplyDelete
  6. huhuhu...tak dpt tengok.. nak siapkan keje..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)