Wednesday, 21 December 2011

HERO DALAM KONFLIK ADLIN AMAN RAMLIE DAN CHEF WAN

Assalamualaikum...

Orang lain bergaduh..
kita jangan la nak menambah
panas dan jadi batu api..



ramai yang kata orang perempuan
mulut jahat..kan??
nah..sekarang kita tengok
jahat mulut lelaki pulak..

berbahasa yang baik2 tak boleh ke??



sekian..

11 comments:

  1. Lelaki bila 'melatah', lagi teruk rupanya! :)

    ReplyDelete
  2. sngaja tuh..nk tarik prhatian..isk3..

    ReplyDelete
  3. Jangan kasi budak2 baca...boleh rosak adab & akhlak nanti.

    Istigfar bebanyak je sesiapa yg menulis ghope tu.

    ReplyDelete
  4. dari satu sudut..rasanya elok je la..biarkan merekan dari dihebah hebahkan cerita ni kan kak

    ReplyDelete
  5. adeh... memalukan je... mulut mengalahkan pompuan...

    ReplyDelete
  6. ni biaso lah...manusio..mano buleh nak mengaku kesalahan dan kelemahan sendiri..
    sentiasa ingat diri sendiri bagus...
    pepandai diorg laaa...kang lobih lobih ..kata kita ni komen tak membangun pulak..hahahhaha

    ReplyDelete
  7. Salah! Anugerah mulut jahat sebenarnya untuk LELAKI. Bukan perempuan!

    ReplyDelete
  8. ntah cm ne la kalu lelaki ni jd vocal creature... roboh bumi ni!

    ReplyDelete
  9. chop..chop..sy tak tengok maharaja lawak mega..adlin yang bergaduh ngan chef wan atau just fan dorang???hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();