Saturday, 24 December 2011

HANTU TAK WUJUD .

Assalamualaikum...

Cakkk!!dah mandi ka??
sejuk oi pagi ni..ekekkek..

Biasanya kalau hari sabtu ni apa
aktiviti korang??
tidur?kerja??

alamak..kalau kena kerja memang boring..kan??
tapi ada jugak yang kerja
separuh hari je..jam 12 dah boleh balik.
jadi sebelum korang boring2
jom kita baca cerita lucu ni ye??
********

Hantu Wujud ke Ayah ???

Sorang anak dan bapanya berpindah ke rumah baru..
selepas beberapa bulan mendiaminya...
...
Anaknya bertanya kepada bapanya...

Anak : Ayah percaya ke dengan hantu ???

Bapa : Tak...memang tak wujud hantu kat dunia ni...

Anak : Tapi orang gaji kita cakap yang hantu itu wujud...

Bapa : Bila masa kita ada org gaji ni ?? Jom packing barang kita ni,kita pindah...
**************

ekekekek...
tadi dia kata hantu tu tak wujud..
last2 dia jugak yang takut..

sekian..

11 comments:

  1. ahahahha bikin suspen je .. amikk koo bapak nyeee :)

    ReplyDelete
  2. haha.. pandai anak dia kelentong.. >.<

    ReplyDelete
  3. dan2 je nk pindah lagi...kekek

    ReplyDelete
  4. orang gaji tu hantu..takott :P

    ReplyDelete
  5. Arwah ibu saya kata hantu tak wujud, yg wujud ialah "hang tu..", hang (awak) tu la yg sebenarnya hantu, ihk ihks...

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Wanita Melayu Pendek Umur...Mengapa, Mengapa, Mengapa?"

    ReplyDelete
  6. hahahhahah tau takpe, dia kata tak wujud tapi dia yang takut.. huhu budak2 bole tgk macam2.. orang gaji tu errrrr antu eh? hehe

    ReplyDelete
  7. yang hantu dia sebenarnya orang gaji dia..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. hahaha,kena sakat ke apa ni dgn anak?hehe...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();