Giveaway Craft n Crochet

Assalamualaikum..


Selamat petang semua..
petang ni aku nk join giveaway
yang dianjurkan oleh seorang sahabat..
ini adalah giveaway dia yang ke 4.
selain blog herba tihara ni..
dia juga ada satu blog lain..Craft N Crochet.

Craft N Crochet adalah blog yang
menjual brooche,pin rambut,
penanda buku dan banyak lagi..
semuanya adahal hasil tangan dari owner blog sendiri..

Paling menarik dan yang aku suka sekali adalah :


comel tak Baby Booties
ni??suka sangat.harganya RM12 sahaja.
yang RM10 pun ada..klik sini kalau nak

yang ni pun aku suka jugak...

penanda buku..
harganya cuma RM3.50.
boleh klik sini kalau berminat

Pada yang berminat nak join GA dari Tihara ni
apa kata klik je kat gambar atas sekali ok..
untung2 dapat pin rambut..
maisara suka tu..:P
kalau dapat boleh pakai pi sekolah..:)

sekian..

Post a comment

7 Comments

sila tinggalkan komen anda...:)