GAMBAR GAY MELAYU BERKAHWIN DENGAN LELAKI MAT SALEH

Assalamualaikum...

selamat malam semua..
terkejutnya bila baca
post kat sozcyili ni..

Dunia akhir zaman oi..
sedihnya tengok lelaki ni..
cemana la dia boleh jadi macam ni..

gambar last tu buat aku nak
muntah oi!!!

sekian..

Post a comment

19 Comments

  1. eyucks , geli betul bile tgk gambar2 tu ,
    hmm ,
    da xcukup perempuan tulen kah ?
    ni yg nk mrh ni ,

    ReplyDelete
  2. sedih..sedih sangat...ramai lagi perempuan2 yg tak kawen..nape dia pilih lelaki jgak..

    ReplyDelete
  3. kalau yer pun nak berkahwin di gereje..xpayahla sampai nak pakai baju melayu berserta tanjak..kualat punya olang

    ReplyDelete
  4. manusia pandai yang bodoh! kesian mak ayah dia..knapala dia pakai baju melayu tu? Geli!

    ReplyDelete
  5. Pakai baju melayu! Sengal betul la.. Buat malu je...

    ReplyDelete
  6. Sedang berenang-renang di jalan raya tatkala ini.. kecebur~~

    ReplyDelete
  7. memalukan bangsa sendiri.....

    ReplyDelete
  8. uishh biar benar nie D .. lakonan ke ape nie ??? huhuhuh

    ReplyDelete
  9. hurm dgr nye dia ni pelajar..kesian mak ayah dia kat sini

    ReplyDelete
  10. melayu??eeiii..pakai lak macam tu..

    ReplyDelete
  11. glupppp..tak cukup umur nak komen..

    #mood nak muntah!!

    ReplyDelete
  12. memalukan keluarga memalukan bangsa memalukan agama memalukan negara memalukan umat lelaki!

    ReplyDelete
  13. Ya Allah , Masyaallah ! Dia sedar x dia Islam nie ??

    ReplyDelete
  14. alahai..ape nak jadi lah..sedih tgk =_='

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)