Thursday, 22 December 2011

CURRENT EANING DARI DIGI DI WWW.DIANARASHID.COM

Assalamualaikum...

Selamat malam semua..hari ni aku bukan sihat pun..
entry pasal santau tu pun bukan aku yang tulis..
tapi suami aku..hehehheh..aku paksa dia tulis..

Akhirnya dia tulis jugak.dia memang pembaca setia blog aku.
jadi dia tahu la macam mana cara aku menulis.
terima kasih abang..
nanti bila2 boleh tolong kita lagi eik??ekekek

malam ni aku cuma nak tunjuk ini..
jeng..jeng..jeng..!ada buffered earning baru la..
kali ni dari digi lagi..seronoknye dapat be dari digi..


be kalau dari digi memang masyuk giler2 punye la..
malah be dari digi akan melekat lama.
contohnya be digi yang atas sekali tu.
itu be yang aku dapat dari bulan 10.
masa mula2 dapat be tu sampai bulan 11 cuma naik 2,3 puluh ringgit je..
tapi masuk bulan 12 mendadak naiknye...

terima kasih untuk digi dan nuffnang

Sekian..

17 comments:

  1. sangat lebat...bila nak petik kak? hehe

    ReplyDelete
  2. wahh..bnyk gitu..hehe bolehlah untuk berblnjekan sis...

    ReplyDelete
  3. pehhhh
    mang sejibik dh penulisan
    lgsg x curius bukn akak yg tuls
    hehehehe


    weee
    tahniah2 :))

    ReplyDelete
  4. wahhh..banyak tu kak...boleh la belanja nanti...hee~

    ReplyDelete
  5. wah....byk hebat earning tu...manyak manyak!!!!

    ReplyDelete
  6. satu BE pon lemayannnnnnnn,fuh!

    ReplyDelete
  7. ak pakai digi gak..tapi digi easy..haha

    ReplyDelete
  8. pergh....nak dapatkan RM10 pun susah...BE skrg dah xder...adehh..untung giler tuu...huhu.. :-)
    www.dzuandiey.com

    ReplyDelete
  9. wah macam durian runtuh tu...!

    ReplyDelete
  10. pergh gempak gila..memang caya kalau blogger otai dah main..hehee

    ReplyDelete
  11. wahh..bestnye...
    ape tips akak? heheh

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();