CAWAT BESI

Assalamualikum..

Selamat petang semua..
rupa-rupanya aku demam hari ni..
patut la sakit kepala pagi tadi..

demam2 pun nak berblog jugak..
bukan susah pun..kan??
sambil guling2 je aku menaip ni..hehhe..
(jangan bayang kan..)

petang ni aku nak cerita pasal cawat besi..
atau dalam bahasa yang lebih sopan
kita panggil seluar dalam besi.
tau tak apa kegunaan cawat besi ni??


cawat besi ni dugunakan oleh wanita2
zaman dulu untuk mengelak kan dari dirogol.
zaman dulu
soal dara atau perawan ni memang di titik berat kan.

Cawat besi ni jugak digunakan oleh isteri2
yang suami nya kena jenis kerja luar kawasan..
ada yang suaminye keluar berperang sampai 2,3 bulan..
jadi isteri tu dipakaikan cawat besi..lepas tu di kunci.
kunci tu suami je yang pegang..
untuk mengelak kan dari isteri berlaku curang..

(kalau suami mati berperang,
haru ja..hehehe)

**betapa ramainya isteri yang
berlaku curang sekarang ni..
rasanya penggunaan cawat besi ni
perlu dipraktik kan kembali..
ekekekeke..sanggup tak pakai??

sekian...

Post a comment

23 Comments

  1. untunglah kalo ad yg snggup pakai..hohho

    ReplyDelete
  2. eh susah jugak kalo nak beghak camtu..yang khas utk suami tade ker..bg sama2 susah nak beghak..pakat pegang kunci...hang pegang aku punya, aku pegang hang punya..koh3 :D

    ReplyDelete
  3. suami pun sama2 pki lah.camner?ok ke..

    nak terkencing susah..period pun susah.hahaha

    ReplyDelete
  4. cantik je cawat besi tu..

    nasib lahir zaman skrg.

    ReplyDelete
  5. erkk, betul ke kena pakai tu zaman dulu2 diana...hihihi

    ReplyDelete
  6. haha parah la pakai cawat besi..camne ek dorg membuang?ewww xdpt nk bygkn =.=

    ReplyDelete
  7. habis tu mcm mana nk kencing?nk berak?kihkihkih

    ReplyDelete
  8. isteri berlaku curang, suami makan luar. sama sama hancuss

    ReplyDelete
  9. salam..
    sekarang pun ramai wanita berkahwin yang curang di luar..elok juga kalau ada jual cawat ni ye..?

    ReplyDelete
  10. perghhh . kalau nak kencing ? mcm mana ? nak uk uk pulak ?? adeii . tak tahu guna -___-' hihii

    ReplyDelete
  11. cm mana nak kencing doe???hahaha...

    ReplyDelete
  12. camna nk kencing or berak? aiyokkk....
    xkn berak dlm cawat? lpas suami balik baru basuh.. hahahaha.. berkarat!

    ReplyDelete
  13. buat hilang lak kunci nyer..ha parah...haha

    ReplyDelete
  14. cikgu shida kata dia tak kawen sebab kunci cawat besi dia hilang... kekekekke
    tak sanggup den nak pakai...

    ReplyDelete
  15. ha'a kan..betul ckp SZ. Cemana dia berak kencing semua tu? aiyooo...
    tak sanggup nak pakai. Pakai iman di dada je la :)

    ReplyDelete
  16. bila pegi ofis, berbunyi ching-ching. Bunyi besi. Pastu masing2 buat2 faham je. Heheh.

    ReplyDelete
  17. Kalau kuncinya hilang kena panggil tukang kunci. Bayangkan tukang kunci tu kena ukur berapa dalam berapa luas cawat tu, habis diterokanya kawasan sensetif tu...

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Dahsyatnya Kuasa Burger: Raksaksa Pun Boleh Tumbang!!!"

    ReplyDelete
  18. Hahaha. Tak berat ke nak pakai ni?

    ReplyDelete
  19. mesti berat nak bwk ke hulu ke hilir
    klu ilang kunci satu hal plak :)

    ReplyDelete
  20. kalau mati takpe..orang lain leh bukakkan..tapi kalau suami balik nak bukak tetiba kunci ilang cammana??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  21. cawat besi utk lelaki takde ke?

    moga segera sembuh.. banyak minum air suam..jangan banyak makan durian hihihihi..

    ReplyDelete
  22. Lelaki punya pon ade

    Tgk bawah ni
    http://cb-x.com/

    bg bf pakai sampai kahwin baru bukak..hooh

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)