Wednesday, 7 December 2011

BAIK KO DELETE ENTRY KO SEKARANG!

Assalamualaikum...

Muahahahahah...
tajuk buat geli2 ketiak je..

boleh ke kalau kita tak setuju dengan
pendapat tuan blog dalam blog dia,
lepas tu kita nak suruh tuan blog
delete entry dia..??

Muahahahah...
gelak lagi..
kalau tak sependapat dengan dia
buat la entry balas pulak..
luahkan pendapat korang pulak..
ada ke suruh orang delete entry
ekekekek...

kalau entry tu menghina agama ke boleh la nak
paksa2 delete ..kan??
ni tak..
tak sokong k-pop je pun..
disuruhnye delete entry.
macam2 budak2 ni..
muahahahah...

sekian..

19 comments:

  1. tolong delete entri ini..ahahhaha`

    ReplyDelete
  2. hahaa..ada ke yg buat gitu kak?
    blog org..mmg la pndpt org tu.

    betul mcm akak ckp..kecuali yg menyalahi agama, mmg patut delete.

    ReplyDelete
  3. tolong delete entry nie kak..ade plak nak bahan2 k-pop plak..dorang cool tau x..sy tak kira..akak kena padam gak...hahhahaha..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. baik boss..saya akan delete entry saya skarang..ANNYONGHI KASAYO :P

    ReplyDelete
  5. hahaha..sampai macam tu sekali..cian kat tuan blog tu..entry kat blog sm nak kena delete tak kak??

    ReplyDelete
  6. budak tak matang je wat camtu. haha

    ReplyDelete
  7. sapalah yang suruh buat cam gitu? jangan layan...

    ReplyDelete
  8. hah?sape pulak yg suruh delete ni?

    ReplyDelete
  9. emo sangatlah tu sampai suruh delete entry..hehe..memacam hal bebudak ni

    ReplyDelete
  10. Diana please la delete entry ni. Saya tak setuju tau bila diana ckp kalo tak puas hati bleh buat entry balas. Saya tak suka taw. Na na. I dont like. * Cari pasal.... ~run for your lifeeeee.... Hahaha.

    ReplyDelete
  11. Salam kenal ,,,

    BW dari blog yus... hurm..menarik jugak tajuk entri ni..membuat kita berfikir ... nak delete ke tak nak delte? tapi ni blog siapa kan? kalau blog kita sendiri ...suka hati kita lah nak tulis apa asalkan tidak menyalahi undang2 dan agama ... cuma jika boleh elakkan dari menyakiti hati orang lain ...

    ramai bloggers sekarang dari kalangan pelajar2 sekolah ..jadi mungkin ada yang belum matang berfikir lagi...

    apa-apa pun, kalau boleh elakkan kontrovesi dalam penulisan kita...

    itu saja yang saya boleh beri pendapat saya sendiri ..

    Wallahu'alam ..

    ReplyDelete
  12. baik kau delete kalau tak aku bunuh kau..hahaha... mcm2 lah kan..adakalanya kite tak suke entry org...hahaha.. tp pape pon, jalani hidup tanpa membenci sesiapa.. kelak,kita akan disayangi org dan jugak Allah Taala.. INSYAallah.... mehh aa dtg blog emy. usha2 entry pastu komen aa..haha. (mengada pulak)

    ReplyDelete
  13. akak, tolong delete entry ni ok <--hahahahaha

    ReplyDelete
  14. sekarang ni ramai yang buat entry pasal anti k-pop, lagi lah nak tergelak..yang ter over minat k-pop tu pon satu hal,payohhh,haha

    ReplyDelete
  15. akak jangan delete entry nih...heheh

    ReplyDelete
  16. sy pun ada jugak terbaca entri tu kak...da sampai 1000++ komen da...peminat2 tegar k-pop banyak komen kat situ....haha~

    ReplyDelete
  17. mesti dia sentap kot kak diana..hehe

    #apa kata buat entry mcm tu lagi..hheee

    ReplyDelete
  18. KIKIKI..takmo delete! wekkk, alar..dorang pminat fanatik leteww^^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();