Thursday, 29 December 2011

ARTIS MELAYU MINTA MAAF

Assalamualaikum...

Wah2..pagi2 dah dijamu dengan
cerita artis heheh..

sehari sebelum krismas tu kan..
aku buka twitter dan tengok
ramai artis yang tuju2 ucapan krismas..
ramai..bukan seorang..
ada yang kita boleh nampak sangat betapa teruja nya depa
nak sambut krismas tu..

pagi ni dijamu pulak dengan gambar artis
sambut krismas..
macam mat saleh la artis2 malaysia ni..

bab pakaian pulak tak payah cakap la..
memang cukup2 kebaratan..
memang mata kita tak berkedip kalau tengok..
menarik sangat..

Yang gambarnye tersebar tu lepas ni
apa lagi..
keluar la kat melodi mintak maaf bagai..
tapi minta maaf sekadar nak tunjuk diri tu naif la..
lain kali buat lagi..
terlupa yang dia minta maaf dulu tu.

tapi kalau dengar kenyataan depa kat tv tu
macam betul2 insaf je..kan??
padahal..hampeh!!

sekian..

20 comments:

  1. tu lah, artis ni byknya berlakon je lebih...masa mintak maaf bukan main nampak naif...adoi la..
    pas tu buat balik...nyampah tau...

    ReplyDelete
  2. org dah kecam....nak2 bersangkut paut psl agama, mmg la mereka laju minta maaf.huhu

    ReplyDelete
  3. Tak dapek den nak nolong...hiks~

    Tp takpelah, at least minta maaf. Ade artis, dah tau bt salah...nak tegakkan benang basah g. Lagi ADOI!

    ReplyDelete
  4. artis mmg sll mcm tu,bila dh buat salah minta maaf..tp ok jugaklah sekurang2 dia org ader jugak hati nak minta maaf..(eh,komen ntah apa2 ntah..)

    ReplyDelete
  5. biasalah dunia artis.. acting depan belakang..tp tak semua kot :)

    ReplyDelete
  6. krismas sambut. nuzul Quran ke awal muharam tanak plak sambut. keh3

    ReplyDelete
  7. Biasalah...ramai juga yg buat ucapan sempena Tahun Baru 1 Januari, sedang ia adalah tahun baru Kristian. Tahun baru Islam berapa ramai yg buat ucapan??

    ReplyDelete
  8. maaf bg dorg tak de maknanya kak.lepas tu ada lg.

    ReplyDelete
  9. da buat salah..minta maaf..nanti buat lagi...huuuhhh...

    ReplyDelete
  10. Mcm pasha canda baru-baru ni pun dah mintak maaf dlm Melodi. Tp bukan pasal merry cristmast. Tapi pasal pakai seksi ari tu. Dah ko dah buat salah, takperlu nak mintak maaf dgn peminat. Peminat bukan ada kuasa nak maafkan ko pun.

    ReplyDelete
  11. manusia cepat lupa diri.....
    lebih2 lagi kalau ade ramai yg memuja...

    ReplyDelete
  12. artis la katakan hhaaha

    ReplyDelete
  13. artis kita ni mudah lupa diri..artis la katakan..

    ReplyDelete
  14. berniat baik kan mudah kenapa harus kita memesongkan akan niat mereka...doakan yg baik2 ..semua org ada silap dan salahnya...bukan sempurna.

    ReplyDelete
  15. akak..
    boleh tak nak ckp, deme dh buat skrip minta maaf siap2
    hohoho
    agak kejam disitu tap ntah
    deme sendiri yg menunjukkan perbuatan deme owg ssh nak caya kan..huhuhu

    ReplyDelete
  16. hurmm susah nak kritik artis skrg nie D .. silap hb peminta2 dia lak hentam kite .. padahal hakikat nye, kata idola kan kenalah terima teguran ;)

    ReplyDelete
  17. pengaruh rakan-rakan laa tu..sambut untuk mengeratkan silaturahim takpe tapi jangan laa sampai over2 sgt..awak tu da laa artis..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  18. setakat wish pada kawan ok kot, cumanya jangan lah berlebih2an kan..bab artis pulak, payah nak komen, hehe

    ReplyDelete
  19. dulu ada cita2 nak jadi artis tapi ma tak bagi..kah kah..kesian ya artis ni orang malaysia, islam tapi kenapa nak kebaratan sangat?kalau tak seksi pakai tudung pun ramai orang minat apa..haiya..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();