Skip to main content

ARTIS MELAYU MINTA MAAF

Assalamualaikum...

Wah2..pagi2 dah dijamu dengan
cerita artis heheh..

sehari sebelum krismas tu kan..
aku buka twitter dan tengok
ramai artis yang tuju2 ucapan krismas..
ramai..bukan seorang..
ada yang kita boleh nampak sangat betapa teruja nya depa
nak sambut krismas tu..

pagi ni dijamu pulak dengan gambar artis
sambut krismas..
macam mat saleh la artis2 malaysia ni..

bab pakaian pulak tak payah cakap la..
memang cukup2 kebaratan..
memang mata kita tak berkedip kalau tengok..
menarik sangat..

Yang gambarnye tersebar tu lepas ni
apa lagi..
keluar la kat melodi mintak maaf bagai..
tapi minta maaf sekadar nak tunjuk diri tu naif la..
lain kali buat lagi..
terlupa yang dia minta maaf dulu tu.

tapi kalau dengar kenyataan depa kat tv tu
macam betul2 insaf je..kan??
padahal..hampeh!!

sekian..

Comments

  1. tu lah, artis ni byknya berlakon je lebih...masa mintak maaf bukan main nampak naif...adoi la..
    pas tu buat balik...nyampah tau...

    ReplyDelete
  2. org dah kecam....nak2 bersangkut paut psl agama, mmg la mereka laju minta maaf.huhu

    ReplyDelete
  3. Tak dapek den nak nolong...hiks~

    Tp takpelah, at least minta maaf. Ade artis, dah tau bt salah...nak tegakkan benang basah g. Lagi ADOI!

    ReplyDelete
  4. artis mmg sll mcm tu,bila dh buat salah minta maaf..tp ok jugaklah sekurang2 dia org ader jugak hati nak minta maaf..(eh,komen ntah apa2 ntah..)

    ReplyDelete
  5. biasalah dunia artis.. acting depan belakang..tp tak semua kot :)

    ReplyDelete
  6. krismas sambut. nuzul Quran ke awal muharam tanak plak sambut. keh3

    ReplyDelete
  7. Biasalah...ramai juga yg buat ucapan sempena Tahun Baru 1 Januari, sedang ia adalah tahun baru Kristian. Tahun baru Islam berapa ramai yg buat ucapan??

    ReplyDelete
  8. maaf bg dorg tak de maknanya kak.lepas tu ada lg.

    ReplyDelete
  9. da buat salah..minta maaf..nanti buat lagi...huuuhhh...

    ReplyDelete
  10. tak faham dengan dunia artis ni..

    ReplyDelete
  11. Mcm pasha canda baru-baru ni pun dah mintak maaf dlm Melodi. Tp bukan pasal merry cristmast. Tapi pasal pakai seksi ari tu. Dah ko dah buat salah, takperlu nak mintak maaf dgn peminat. Peminat bukan ada kuasa nak maafkan ko pun.

    ReplyDelete
  12. manusia cepat lupa diri.....
    lebih2 lagi kalau ade ramai yg memuja...

    ReplyDelete
  13. artis la katakan hhaaha

    ReplyDelete
  14. artis kita ni mudah lupa diri..artis la katakan..

    ReplyDelete
  15. berniat baik kan mudah kenapa harus kita memesongkan akan niat mereka...doakan yg baik2 ..semua org ada silap dan salahnya...bukan sempurna.

    ReplyDelete
  16. akak..
    boleh tak nak ckp, deme dh buat skrip minta maaf siap2
    hohoho
    agak kejam disitu tap ntah
    deme sendiri yg menunjukkan perbuatan deme owg ssh nak caya kan..huhuhu

    ReplyDelete
  17. hurmm susah nak kritik artis skrg nie D .. silap hb peminta2 dia lak hentam kite .. padahal hakikat nye, kata idola kan kenalah terima teguran ;)

    ReplyDelete
  18. pengaruh rakan-rakan laa tu..sambut untuk mengeratkan silaturahim takpe tapi jangan laa sampai over2 sgt..awak tu da laa artis..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  19. setakat wish pada kawan ok kot, cumanya jangan lah berlebih2an kan..bab artis pulak, payah nak komen, hehe

    ReplyDelete
  20. dulu ada cita2 nak jadi artis tapi ma tak bagi..kah kah..kesian ya artis ni orang malaysia, islam tapi kenapa nak kebaratan sangat?kalau tak seksi pakai tudung pun ramai orang minat apa..haiya..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …