Advertisement

SAMPAI BILA TUAN RUMAH NAK MEROMPAK PINGAT EMAS

Assalamualaikum...

Tengah tonton bolasepak ye??syria badan besar2 pun
letih nak dapat 2 gol..nampak benar syria sebenarnya tak hebat mana..
heheheh..kalah ke menang ke
sokong Malaysia sampai mati,okey..
sokong sampai bila2..janji tau!
jangan sokong time hangat je okey??
boleh??heheheh...

cakap pasal sukan..
pernah tak korang terfikir kenapa ye
ada sesetengah sukan tu bila
di buat kan satu2 negara tu
mesti tuan rumah yang pungut banyak pingat
untuk sukan2 tu..terutamanya sukan2 yang ada juri2 tu..
contohnya macam taekwando,terjun papan anjal
gimrama misalnya...dan ada beberapa acara lagi.

cer bayangkan pingat emas yang
sepatutnya menjadi milik peserta negara lain
tetiba saja di rompak oleh tuan rumah..

sampai bila ye perkara macam ni akan terus berlaku??


sekian..

Catat Komen

10 Ulasan

  1. not in mood to watch the match tonight..wuhuhu. whatever it is, majulah sukan untuk negara! :)

    BalasPadam
  2. sampai politik tak campur tgn dalam sukan

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Diana

    badan pemain syiria tu semuanya besar2 belaka

    Wassalam

    BalasPadam
  4. maisara suka tgk bola tak???heheh

    betul tu kak,,,selalu gak terfikir benda ni,,,negara kita pun tak tekecuali kan,,,

    BalasPadam
  5. lately jarang update about sukan..just tengok sikit2 aje..mood ke laut suda..ape2 pun sokonglah malaysia mase susah dan senang..

    BalasPadam
  6. dah lama dah perasan benda ni. selalunya acara2 yang payah nak nilai secara logik ni la yang dirompak. ke juri yang berat sebelah?

    BalasPadam
  7. Kdg2 menang, kdg2 kalah..itulah namanya sukan. Kalau selalu menang nampak tak dramatik pula kan?

    Entry terbaru di blog JR:

    "Berita Baik: 2012 Rakyat Malaysia Dapat Wifi Percuma"

    BalasPadam
  8. sampai juri2 tu berlaku adil kepada semua peserta.hehee

    BalasPadam
  9. huu...

    tu la namanya birokrasi kak..

    :)

    BalasPadam
  10. sampai bila2 kak..itu memang terjadi setiap kali berlangsung satu2 temasya..dari sebesar olimpik hingga laa sekecil sea games..maybe sebab ref pun manusia kot..tak bleh terima pressure penonoton...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)