MEKAP LAWA2 LEPAS TU SELIMUTKAN!

Assalamualaikum...

Sekarang ni boleh kata semua
orang ada kereta dan nak beli kereta.
bila dah ada kereta
kita jaga baik2..
walaupun basuh kereta sebulan sekali
tapi enjin kita jaga..
itu yang penting.

Ada orang sayang sangat kereta dia..
dia ubah suai itu ini..
sapa tengok mesti cemburu la.
rasa bangga je bila orang puji
kereta dia lawa la..ada gaya..
kereta nampak ensem..
wah!!!kembang telinga dan hidung..

tapi agak aneh dengan sesetengah
orang yang bila dia mekap
kereta dia lawa2...
dia jadi kedekut pulak..
nak bawak anak bini jalan2 pun susah..
alasan:nanti anak2 kotor kan dalam kereta..

bukan takat tu je..
bila nak pi mana2 rela naik kereta
dengan kawan..berhimpit2 dalam tu.
kawan tu pulak naik proton saga je..
kereta perdana yang dia beli
dan mekap sampai beribu2 tu
dia simpan kat umah,.

dari pulai pinang sampai
ke pendang,kedah
depa naik kereta proton saga tu..

geleng2 kepala je la tengok depa ni!!

hahhhaha


sekian..

Post a comment

14 Comments

  1. ish...mmg kedekut tahap haji bakhil nih...

    ReplyDelete
  2. payah kalau jumpe orang camni..-_-'

    ReplyDelete
  3. org jenis ni nama dia cermat tak btempat. kedekut pun ya. dah byk jumpa org cmni :)

    ReplyDelete
  4. hihiih...memang ada orang macam tu,

    ReplyDelete
  5. baik [arking dpn tv dlm umah je keta tu.. wat hiasan.. haha..

    ReplyDelete
  6. haha...susah juga kalau macam nie...baek tak yah beli kereta kalau nak simpan n naik sendiri..

    ReplyDelete
  7. oo inilah citer pasal kete tu ya? yang saja buat saspen dulu tu ya...hihi

    betul2, beli kete mahai2, ubahsuai sana sini tapi dok simpan buat apa kan. Sudahnya jadi besi buruk aje...ekekek.

    ReplyDelete
  8. cmtu baek xyah beli keta
    last2 keta tu rosak, sebab xgune sgt

    ReplyDelete
  9. lelaki suka make up kereta dari make upa bini..hahaaa

    ReplyDelete
  10. tu baru namanya kedekut taik idong masin..haha!

    ReplyDelete
  11. hehe,,kedekutnya..sampai anak2 pun nak berkira..klu camtu lain kali suh make up kereta hot wheel jer..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)