MAKAN NASIK MULUT COMOT.TAK SEDAR KA??

Assalamualaikum...


heheheh...
gelak dulu...

pernah tengok tak orang makan nasik
mulutnya comot2 dengan kesan minyak,
kicap atau cili ke..
heeheh..

Aku pernah tengok orang gitu..
kalau budak2 tu lain la..
biasa la tu ..kan??
ni tak..dah jadi laki orang pun..


cemana boleh makan comot2 gitu??ekeke..
ingatkan hari tu je dia termakan comot2..
rupanya memang macam tu la kalau
dia makan nasik..
mesti mulut comot..

kalau budak2 mulutnya comot tak kelakar pun..

iaterinya tak tegur ke??
ish..ish..
tak boleh bawak majlis nih..
ekkeekek

sekian...

Post a comment

19 Comments

  1. xboleh tgk org gitu,nnti xde slera nk mkn.heeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. hish...tak ngaku sedara klu camtu.hahaha.sbb tu tiap kali mkn saya pastikan suami semua lulus.nak kluar kereta seluar zip tu mmg tak terbuka.stokin tak menyelit hujung seluar.malu la org tgk suami selekeh.nak2 mkn comot.cam tak cukup matang je org tgk kan? tp diana, perempuan pun ramai yg mkn ada selit2 cili.nak kata gigi tak tersusun cam saya elok je rata.tp siap buat koleksi cili kat gigi apa kes? eii pelik gak ni.

    ReplyDelete
  3. ahahaha,biase lah tu kak.kdg2 tak sedar pun mulut kte tu comot.ngee~

    ReplyDelete
  4. ahahaha,biase lah tu kak.kdg2 tak sedar pun mulut kte tu comot.ngee~

    ReplyDelete
  5. Oh ye ke ada yg camtu? Jarang tgk..

    ReplyDelete
  6. comot sgt ke kak? hehe
    tak penah jumpa..budak2 besa la.

    ReplyDelete
  7. ntah laa..kadang2 maybe dia sendiri tak perasan kot..hehehe..tak pun isteri dia yang tak perasan..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. ahaha..ade je melekat kat misai..kt janggut..

    ReplyDelete
  9. ekekkeke malu lah kan .. selalunya memang tugas isteri yg mengemas diri suami bila nak kuar rumah .. selagi x secantik dan sekemas kita x akan lepaskan :)

    ReplyDelete
  10. makan gelojoh agaknya tu..ish..sabo jelah.. :)

    ReplyDelete
  11. Hihi..Kiz la tu..salu comot-comot makan..

    Erm,btww,dah baca "bogel menuju tuhan",best sgt2 kak..

    ReplyDelete
  12. excited sangat kot kak... habis semua tau die makan pe...

    ReplyDelete
  13. comot kadang2 nampak cute..eh.eh..

    ReplyDelete
  14. sy pun mkn comot, kdg2 tak sedar..tp kalo mkn dgn tersyg saja buat2 nnt dia lap kan, haha

    ReplyDelete
  15. hee..kadang2 tak perasan la kak makan sampai comot2 ni...heee~

    ReplyDelete
  16. tp bg saya, kalau budak2 mulut comot, tetap kelakar.. hehe..

    sentiasa pegang tisu masa mkn.. :D

    ReplyDelete
  17. wahhh...lepas ni kena jg suami betul2...kang kalo selekeh masa makan terus reporter kuarkan kt paper... hahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)