MAISARA::Ayah..jangan pergi kerja!

Assalamualaikum...

Selamat petang..
aduhai..letihnya badan...
bertambah letih bila maisara merajuk hari ni..
dia marah sebab ayah dia pi kerja.

Dari semalam lagi dia ajak ayah
pi makan kat luar..
tapi sebab ayah kerja malam minggu ni
cemana nak pi makan kan??
siang sibuk tidur,malam kerja..

jadi petang jam 4 tadi ayah dia siap2 nak pi kerja..

Maisara:Ayah..jangan la kerja hari ni..

Ayah:Tak kerja tak de la duit nak beli susu.

Maisara:tak payah la kerja.jom la makan kat restoran.

Ayah:Esok la..

masa ayah nak pi kerja dia punye menangis sampai
nak buat flying kiss pun tak sanggup sebab
tak nak lepas kan ayah pi kerja..
flying kiss tu wajib sebelum ayah pi kerja tau.
tapi sebab kecewa nak angkat tangan pun lemah..
lawak betul la maisara ni..

pujuk2 dia terus tertidur..
tapi sebelum tidur sempat lagi...

Maisara:ibu..kalau belikan mainan mungkin maisara tak sakit hati sangat!

cettt!!!ambik kesempatan betul!


sekian..

Post a comment

14 Comments

  1. sempat lagi ..mintak mainan...haahaa..

    ReplyDelete
  2. pandai dia nak kenakan ibu dia blik..haha!

    tp masa kecik2 dulu selalu gak x bagi abah pg keja..nak2 lagi keja malam..siap nangis2 bagai..sebijik mcm maisara tuh.. :D

    ReplyDelete
  3. mmg bijak la si maisara ni hehehe :)

    ReplyDelete
  4. hahahahah gaknya nama maisarah nie mmg suka drama le kan..hehheehhe
    i punya sarah pun suka ckp camtu siap dengan reaction muka sedih simpati lagi...huhuhu

    ReplyDelete
  5. hehe, maisara mmg budak bijak..:)

    ReplyDelete
  6. yeww! bijak betul maisara tu ye.. hehe agak2 ibuny masa kecik cam tu la yerk? hehe

    ReplyDelete
  7. maisara pandai main trick ya..
    manja2 nakal

    ReplyDelete
  8. hahaha pndai btul si maisara tuu , nk mainan

    ReplyDelete
  9. hamboi... menyempai si maisara tu kan?

    ReplyDelete
  10. Maisara nie bijaklah, lawak plak tue. Hewhew ^^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)