Skip to main content

LIRIK LAGU BOSAN-STACY



Kelmarin ku lihat kau berenang gaya kuak dada
Kau berjalan megah sungguh sasa
Perasan kau superman

Semalam ku dengar kau bercakap kosong tak
Berakhir
Kau memaki hamun orang lain
Perasan kau superstar

Tak sangka hanya sekelip mata ku jadi begini
Aku..

Bo bo bo bo bosan
Aku Bosan
Dengan bla bla bla
Mulut mu
Cukup malas aku
Dengar alasan mu
Kerna ku terlampau
Bo bo bo bo bosan

Mengapa agaknya ku menganggap
Kau berlagak kaya
Pakaian tak pernah tak bergaya
Namun ku tak percaya

Ataupun aku yang selalu suka
Bertukar angin
Bersifat tak pernah berpuas hati
Tak mungkin dan tak mungkin
tak sangka ia sekelip mata jadi begini.
Aku bo bo bo bosan
aku bosan..
dengan bla bla bla bla bla..mulut mu..

Cukup malas aku dengar alasan mu
kerna ku terlampau bo bo bo bo bosan
aku bosan..
dengan wa wa wa wa wa wa mengada..

Aku tak peduli biar kau dibuli
kerna ku terlampau bo bo bo bo bosan..

bosan dengan perwatakan mu ini.
bukan dengan fizikaliti
kau ingat aku salah..tapi aku..
selalu mengalah...dengan kamu..bosan.

dengan bla bla bla bla..bla bla bla..
aku tak peduli..aku bo bo bo bo bosan..
aku bosan..dengan bla bla bla bla bla..mulut mu..
cukup malas aku dengar alasan mu
kerna ku terlampau bo bo bo bo bo bosan..
dengan wa wa wa wa wa..mengada

aku tak peduli biar kau dibuli
kerna ku terlampau bo bo bo bo bosan..

paling aku benci bila tawar hati
jangan buat aku..
jangan buat aku..bosan!!!

*saja simpan lagu ni dalam blog
sebab maisara cukup suka lagu ni..
siap buat gaya stacy..
tapi bila nak rakam aksi dia tu tau pulak malu..
hehehe

Comments

  1. Kelmarin ku lihat kau berenang gaya kuak dada
    Kau berjalan megah sungguh sasa
    Perasan kau superman

    stacy

    ReplyDelete
  2. saya pernah dengar lagu ni..tp saya jarang tertarik pada lagu2 yg baru..

    apa kabo kak Diana.. moga sihat selalu hendak-Nya..

    ReplyDelete
  3. hurmmm x minat sgt lagu2 dia .. tapi suke bila dia dgn hakim :)

    ReplyDelete
  4. lagu STAY-C selalu gagap..hu hu

    ReplyDelete
  5. lain kali akk curi2 la rakam aksi maisara tu. teringin nk tgk...hehe

    tak suka lagu2 stacy :(

    ReplyDelete
  6. maisara kecik2 lagi dh suka lagu stacy ye :)

    ReplyDelete
  7. dah bosan tu bosan jelah

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…