Skip to main content

LESBIAN DAH JADI PEROGOL

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
korang pernah kenal dengan mana2 lesbian??
lesbian dengan pengkid tak sama..
pengkid fizikal nye seperti lelaki..
tapi lesbian fizikalnya tak berubah..
tetap perempuan cuma nafsunya terdorong
kepada yang sejenis..

kemarin dalam suratkhabar ada cerita pasal
gadis yang di cabul oleh kawan2 seasrama dia..
ada baca kan??
kat pusat2 pemulihan akhlak yang
penghuninya adalah perempuan tu,
boleh kata dari penghuni sampai ke warden
kebanyakan nya ada lesbian.

pelikkan??
selalunya lelaki yang merosak kan wanita2 ni..
merogol,mencabul..
tapi sekarang ni wanita sendiri yang
memperkosa wanita..menghancurkan masa
depan dan maruah wanita.

terasa macam kat mana2 pun dah tak selamat
sekarang ni..kita nak lepas kan anak2 duduk di luar
pun kena fikir banyak kali.

orang kata zaman sekarang
tak boleh kongkong anak nanti
anak memberontak..

tak kongkong...kita bagi perhatian saja..
anak2 sekarang ni
kalau kita bagi perhatian lebih,
depa kata kita kongkong depa..

kalau tak buat macam tu
depa jadi melampau pulak...

ish..ish...
susah nak paham..

sekian..

Comments

  1. takut dengan dunia sekarang nie..:((
    macam-macam kes,lebih-lebih lagi tanda kiamat tuh byk :(
    ->apapon pasal less nih.huh!sjak mjak nie tgk makin rmai dan berani bertindak sbgitu==bahayee nie,agaknya mungkin tekanan hidup atau pnya sejarah silam wat diorng jadi cam nie...

    ReplyDelete
  2. walaupun ibu bapa da beri perhatian tp pengaruh sekeliling tetap ada.. tu yg lbh membimbangkan

    ReplyDelete
  3. abah ada kenal ngan sorang gay ni..muka hensem, smart nak mampus tapi main bontot..adeeehhhhh....

    ReplyDelete
  4. alamak aih...perogol perempuan...ape nak jadi...

    ReplyDelete
  5. tulah diana, mmg takut nak melepaskan anak-anak dengan dunia di luar sana.

    Kita memang perlu terapkan nilai2 murni dan ilmu agama kepada anak2, supaya mereka tidak mudah terjebak dan tahu jaga diri sendiri. Kita nak jaga mereka sepanjang masa memang tak boleh kan...

    ReplyDelete
  6. sian pmpuan tu..
    niat nak berubah tp kat sne plak dicabul..dunia2..

    ReplyDelete
  7. yang penting skg, kn bagi didikan agama yang cukup pada anak2 dari kecil.. so, bila da besar boleh la fikir mana yang baik mana yang x...

    ReplyDelete
  8. betina rogol perempuan..susah nak bayangkan..kedengaran agak lucu tp dlm masa yg sama ia pelik. saya pernah membaca tentang perogol wanita yg merogol lelaki..dan saya terkejut apabila mendapati perogol wanita itu terlalu ganas dan menakutkan..

    saya sedih..semakin hari semakin edan suasana di negara kita..

    ReplyDelete
  9. huuhuh nie lah yg merisaukan kalau anak2 belajar jauh dari kita huhuh

    ReplyDelete
  10. lesbian ni lagi bahaya..luaran sama mcm pompuan tp haluri tak leh nak tau..

    semoga anak2 kita terhindar dari semua perkara yg merosakkan akidah..

    ReplyDelete
  11. ya Allah.pompuan rogol pompuan.bia betik.

    ReplyDelete
  12. zaman sekarang nie berita da makin pelik2...nape nak kena rogol rakan sendiri??isk..isk..kalau saya tau saya sanggup amik alih tempat mangsa..hahahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  13. mcm2 cerita skrg ni. tak kira anak lelaki ke pompuan ke...dua2 pun kena bagi perhatian. bahaya ada di mana2 kan.

    ReplyDelete
  14. lelaki rogol lelaki mgkin dh biasa dgr... (liwat)

    perempuan rogol perempuan? camnela agaknya dia rogol.. haish..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …