Monday, 28 November 2011

KALAU TAK TERCAPAI BUAT MALU JE..

Assalamualaikum...


Selamat pagi semua...
hari ni ada banyak benda nak cerita..
tapi teronline lambat pulak..
aih..selalu gagal dalam
bab pembahagian masa ni..

Aku percaya sekarang ni ramai
yang dah siap dengan azam baru..
dah berada dalam rahun baru ni
kena la ada azam..
penting untuk kita ada azam baru ianya mendorong
hidup kita ni lebih baik dari sebelum nya..

Kalau azam dulu belum tercapai
tak salah kalau kita terus kan pada tahun ni..

"malas aku nak cerita pasal azam2 ni.."

tak semua orang suka canangkan
apa azam dia..
kita pulak jangan la bila ada kawan2
bersikap macam ni terus cop kawan tu
tak de azam dan semangat untuk hidup..
terus kasi ceramah free..

Ada yang tak suka bercerita sebab
mungkin azam dia terlalu peribadi..
atau mungkin bila dia canangkan pada orang
agak tertekan bila azam dia tu
tak tercapai dari hari ke hari.


azam aku???
rahsia....heheh
gedik!


sekian...

15 comments:

  1. azam dan usaha..baru betul..cakap untuk diri sendiri nih..hehe

    ReplyDelete
  2. Myra pnya azam klay trcapai baru canang,selagi xtercapai, dok sengap2...hehee

    ReplyDelete
  3. mahahahha ... x mo bg tau la plak..

    ReplyDelete
  4. nk kurus kan>>??? heheh

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

    ReplyDelete
  5. setiap org mesti ada azam, mustahil manusia takde azam kan. cuma bezanya dia bagitau atau tidak, dan tercapai atau tidak je.

    ReplyDelete
  6. aah lahhhh azam nie rahsia .. ekeke :)

    ReplyDelete
  7. L
    @
    tu takde dalam senarai azam akak
    tahun ni...

    ReplyDelete
  8. azam perlu ada..tu utk diri sendiri je.tak bg tau org pun takpe.selamat berazam diana

    ReplyDelete
  9. stuju ngan akak lydia..azam tu perlu cuma nak bgth org ln or tak tue depend pd masing2...cam ciktom bgth je dlm entry..hik3 ;)

    ReplyDelete
  10. azam diam2 sudah...
    hrp menjadi la azam sy ni. Insyaallah :)

    ReplyDelete
  11. azam akak mesti nak ada baby lagik! hahaha azam jijah tahun depan nak ada anak. InsyaAllah~~

    ReplyDelete
  12. azam hari2.. takyah tggu tahun baru.. hehe.. ;-p

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();