Wednesday, 23 November 2011

BERCINTA DENGAN ANAK MAK??TAK SANGGUP DAH!

Assalamualaikum...

selamat petang..
tadi masa bw aku singgah ka blog kaklang.
dia ada cerita pasal anak mak.
tergerak pulak nak cerita kenangan lama aku ni.
salah satu pengalaman pahit aku
ialah bercinta dengan anak mak.

Memang tertekan sebab
bukan saja dia kawal anak dia.
dengan aku2 sekali dia kawal.
mujur aku tak kawen dengan anak dia.
kalau idak mesti sekarang
aku bukan sorang blogger..ekekekek..

Nak pergi kemana..
makan pun dia tetapkan apa yang boleh
apa yang tidak..
hari cuti kena pergi rumah dia,
duduk depan mata dia..
senang nak kawal kita gamaknya..

memang la anak dia ada sorang tu je lelaki.
tapi layanan nye macam anak dia tu
mash umur 12,13 tahun.sedangkan
umur dia dah 25 masa tu.

lama2 aku pun naik menyampah le.
bukan takat menyampah kat mak nya..
dengan anak dia sekali aku menyampah
hidup pun diatur orang..
cemana nak kemudi diri sendiri.

tapi sekarang kesian le pulak..
kesian kat bakal bini dia..
dah kawen kot..
dulu aku geram sangat kat
dia sampai aku cakap.
"kawen??tunggu mama awak mati dulu la.."


hahahha..
kejam tak aku??


sekian..

18 comments:

  1. overprotected. dia kena nyanyi lagu britney ni hehehe

    ReplyDelete
  2. uyoo..k.diana ade pngalaman mcm ni...mst tension kn time tu..hehhe

    ReplyDelete
  3. hmm..mmg tak sanggup. kalau dah ada tanda2 tu, berpisah je la dari makan hati sepanjang kawin.

    ReplyDelete
  4. Sakit jiwa kalau dapat anak mak..x sanggup..huhu

    ReplyDelete
  5. ayat macam kejam diana, tapi untuk kebaikan diri sendiri baik di luahkan kan. daripada kawen merana badan...huhu

    Tak suka dengan anak emak jugak, macam tak tahu berdikari sendiri saja, semua nak tunggu apa emak kata dulu...huhu

    ReplyDelete
  6. susahnya macam tu... macam mana la nak buat keputusan sendiri... mesti tak pandai... dah asyik ikut orang sj...

    ReplyDelete
  7. huhuhuh,,,,,owhsemm owh,,,lau sume nak dijaga,,bek takyah kawin,,kan mak ada,,heheh

    ReplyDelete
  8. susah gak situasi camnie...hehe..biasa kalau dah jadi camni mesti ank lelaki yang pening kepala..sib baik mak sy tak macam tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. hidup kita ni plak blm tentu mcm mne lg ditentukanNYa...

    ReplyDelete
  10. memang mengadalah sikit si dia tu kan

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Diana

    tapi mukin bab belanja mukin dia pemurah

    Wassalam

    ReplyDelete
  12. Kalau susah nak bercinta dgn anak mak, bercintalah pula dgn anak bapa: gagah, berani dan macho selalu!!!

    Entri terbaru di blog JR: "Bola: Kim Swee Pecat Baddrol Bakhtiar??"

    ReplyDelete
  13. itu bukan kejam tetapi brutal...hehe

    ReplyDelete
  14. "kawen??tunggu mama awak mati dulu la.."


    wahhhhhhhhh... ayat panas nie... hahahhahahhaaa

    ReplyDelete
  15. pas akak cakap mcm tu dia jawab ape?? hihi

    ReplyDelete
  16. ayat boleh tahan..nanti sy nak praktik gak ni..hheee

    ReplyDelete
  17. kalau anak bapak??? :D

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();