Skip to main content

TAK PUAS HATI BETUL KAT BLOGGER PEREMPUAN NI.

Assalamualaikum...

Selamat malam...
malam ni aku nak buat entry tak puas hati je..
boleh tak??eh!bukan selalu ke
entry aku asyik tak puas hati kat orang???
heheh..jadi tak heran la kalau ramai
blogger tak puas hati dengan aku..Link
what u give u get back..
scorpions kata...wahahahahah..

Ok...aku sebenarnya tak puas hati kat blogger2 pompuan ni...
meh nak senaraikan...

http://mynzahome.blogspot.com/

http://ujieothman.blogspot.com/

http://herba-tihara.blogspot.com/

http://aimieamalinaazman.blogspot.com/

http://valianthoury.blogspot.com/

geram betul aku...
pantang aku update..
datang la depa tergedek2 mengkomen..
kalau ada depan mata aku..
aku cium sorang2...
ekekek....

terima kasih ya...
sebab sudi baca dan komen setiap entry aku
yang entah apa tu..

lepas ni tengok aku tak puas hati kat sapa pulak..
wahaha...

sekian...

Comments

  1. tajuk bikin gempak la kak..haha
    aimie memang selalu bergolek2 dtg komen klu update..hehe

    ReplyDelete
  2. saspen je akak nih. miza suka baca kisah si kecik maisara :D

    ReplyDelete
  3. kakakaka
    ni aimieamalina dtg bergolek2 lagi
    kakakaka..
    meh ahh tiomm cepat
    nah pipi sy..weeee..
    kikiki

    dtg la, sementara masih ada mase ni kak.. heeee =]

    ReplyDelete
  4. hahaha..mesti la, wajib belek setiap kali akak update..lagi2 kalau pasai maisara...peminat setia maisara ni...:)

    ReplyDelete
  5. perhh..tajuk mcm 'seram'..
    rupa2nya buat saya tersenyum lebar sorang2. *__*

    dah akak rajin update, rajin le saya komen.
    entri pun sume berani..pendapat pun mcm sekepala je dgn saya. ^__^

    ReplyDelete
  6. tengok je tajuk tadi jantung dah 'dag dig dug'

    dok tpikiaq pasai apa pulak ni....tgk2 nama dok atas pulak tu!

    igt apahai la yg buat k.diana ni tak puashati...rupanya2...hihihi (malu2)

    suka tau kak ni buat suspen...dok ketaq lagi tau dop? :P

    ReplyDelete
  7. laaa suspen je..ingatkan apa la tadi

    ReplyDelete
  8. hahaha..terkena balik..hehe..igtkan nak nak berentap ngan sape laa tadi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. mmg dah perangai deorang camtu..isyy..nyampah..

    ReplyDelete
  10. wahaha tajuk bikin meletop kak :D

    ReplyDelete
  11. kak yana memang pengkomen tegar tu..eh lom muncul lagi die.hehe

    ReplyDelete
  12. SALAM,
    WALAUPUN LF NI KETURUNAN ADAM TAPI RISAU JUGAK BILA MEMBACA TAJUK N3

    ReplyDelete
  13. lorhhh ... hahaha ... wt saspen ja akak nie . huhu

    ReplyDelete
  14. cisss , tajuk nak gempak je , ahha .

    ReplyDelete
  15. berani cium tu..aduii memang seram sejuk la pas ni dorang nak komen..ehhehee

    nampak,mesti ada peminat setia kat blog ni sis^^

    ReplyDelete
  16. ~bikin takut nak singgah blog nie..hehe :p

    ReplyDelete
  17. hai diana. salam kenal dari saya. mungkin lepas ni diana tak puas hati dengan saya pula.

    ReplyDelete
  18. mereka memang suke kOmen .ct pOn kena..xpuas hati jugak...hahahaha


    *tajuk tu membuatkan ct tertanya 2 adkh kamu xpuas hati ngan ct..adOi..bikin panas je itu tajOk..haha

    ReplyDelete
  19. eeeee...takuit nyerr..silap aii boleh terlepas en3 ini..

    ReplyDelete
  20. serius... tajuk dh buat seriau...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …