Skip to main content

PERSONALITI LELAKI MELALUI GAYA RAMBUT

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...
korang yang perempuan2 ni suka
tak lelaki rambut panjang??
aku kurang minat la..
panjang sikit ok la..
tapi kalau lepas bahu je aku tak selera tengok..
ekekke..

Ada perempuan suka lelaki rambut panjang..
siap ikat belakang..guna getah pink..ekekek..
tak de la.gurau je..
dia ikat belakang je.katanya lelaki gini
romantik..

Ada yang suka lelaki rambut pendek..
macam encik2 askar dan pak polisi tu..
nampak kemas dan bersih..
lelaki gini katanya tetap pendirian

ada yang suka lelaki botak tak??
katanya lelaki botak juga
seorang yang menghiburkan
dan rajin.lelaki botak juga nampak seksi katanya..
memang nya kalau terdedah itu seksi ye??ekekek..

ada ramai yang lebih suka lelaki yang rambut
tak panjang tak pendek..
biasa2 je...lelaki gini bermulut manis
dan ada rami kawan..

sekian...

Comments

  1. tak suka lelaki botak

    tp kalau lelaki nama botak dlm cinta elyssa tu suka lah...hehe

    eh silap, nama watak dia aril daaa....hehe

    ReplyDelete
  2. rambut belalang panjang lurus, skrg dah nak lepas bahu...tp raya haji ni kena potong la sebab nak balik kampung mrs.belalang...kuikuikui

    ReplyDelete
  3. xsuke lelaki rambut panjang...

    ReplyDelete
  4. hehe..menarik la fakta ni.. yg Jah tau,laki yang baran selalunya romantik...

    ReplyDelete
  5. Tak suka lelaki botak dan rambut panjang. Hehe.

    ReplyDelete
  6. ntah saya serabut mata tengok....

    ReplyDelete
  7. suka laki mcm pak askar..pendek dan kemas..hekhek =)

    ReplyDelete
  8. aku mungkin di kategori terakhir . tak panjang tak pendek . =)

    ReplyDelete
  9. Tak tau nk plih yg mne, ekeke :D

    ReplyDelete
  10. macam-macam jenis rambut ...haha..

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Diana

    bagaimana dgn lelaki berambut kerinting.....

    Wassalam

    ReplyDelete
  12. kb suka yg tak pnjg, tak pendk..hehhe

    ReplyDelete
  13. zaman belajo dulu rambat panjang..mat rock la kononnya, kemudian bila dah bekerja sekejap berambut biasa, sekejap potong '1' dan '2'..kendian biasa balik..kendian potong no '1' dan '2'.. comfirm x tetap pendirian ye tak? hihihi..

    laptop saya tak boleh diselamatkan dh huhuhu.. tiada post baru..ziarah mana sempat je la...mati kutu woo !

    ReplyDelete
  14. suke yg x panjang.. x botak.. wahahaha

    ReplyDelete
  15. umm, dulu time belajar selalu je botakkan rambut, pasal rambut aku kalau panjang bergulung2 ekekee

    ReplyDelete
  16. bia pendek asal jgn pnjg gile cm pompuaannn
    taaaaamoooooooooo!
    hehhee

    ReplyDelete
  17. akak suka rambut suami akak..kihkihkih

    ReplyDelete
  18. wahh.. sy bermulut manis ya... ;-p

    ReplyDelete
  19. budak2 skola menengah tak boleh panjang.. tak boleh pendek.. bukan sebab itu dorg ramai kawan.. just saying.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …