PERSONALITI LELAKI MELALUI GAYA RAMBUT

Assalamualaikum...

Selamat petang semua...
korang yang perempuan2 ni suka
tak lelaki rambut panjang??
aku kurang minat la..
panjang sikit ok la..
tapi kalau lepas bahu je aku tak selera tengok..
ekekke..

Ada perempuan suka lelaki rambut panjang..
siap ikat belakang..guna getah pink..ekekek..
tak de la.gurau je..
dia ikat belakang je.katanya lelaki gini
romantik..

Ada yang suka lelaki rambut pendek..
macam encik2 askar dan pak polisi tu..
nampak kemas dan bersih..
lelaki gini katanya tetap pendirian

ada yang suka lelaki botak tak??
katanya lelaki botak juga
seorang yang menghiburkan
dan rajin.lelaki botak juga nampak seksi katanya..
memang nya kalau terdedah itu seksi ye??ekekek..

ada ramai yang lebih suka lelaki yang rambut
tak panjang tak pendek..
biasa2 je...lelaki gini bermulut manis
dan ada rami kawan..

sekian...

Post a comment

22 Comments

  1. tak suka lelaki botak

    tp kalau lelaki nama botak dlm cinta elyssa tu suka lah...hehe

    eh silap, nama watak dia aril daaa....hehe

    ReplyDelete
  2. rambut belalang panjang lurus, skrg dah nak lepas bahu...tp raya haji ni kena potong la sebab nak balik kampung mrs.belalang...kuikuikui

    ReplyDelete
  3. xsuke lelaki rambut panjang...

    ReplyDelete
  4. hehe..menarik la fakta ni.. yg Jah tau,laki yang baran selalunya romantik...

    ReplyDelete
  5. Tak suka lelaki botak dan rambut panjang. Hehe.

    ReplyDelete
  6. ntah saya serabut mata tengok....

    ReplyDelete
  7. suka laki mcm pak askar..pendek dan kemas..hekhek =)

    ReplyDelete
  8. aku mungkin di kategori terakhir . tak panjang tak pendek . =)

    ReplyDelete
  9. Tak tau nk plih yg mne, ekeke :D

    ReplyDelete
  10. macam-macam jenis rambut ...haha..

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Diana

    bagaimana dgn lelaki berambut kerinting.....

    Wassalam

    ReplyDelete
  12. kb suka yg tak pnjg, tak pendk..hehhe

    ReplyDelete
  13. zaman belajo dulu rambat panjang..mat rock la kononnya, kemudian bila dah bekerja sekejap berambut biasa, sekejap potong '1' dan '2'..kendian biasa balik..kendian potong no '1' dan '2'.. comfirm x tetap pendirian ye tak? hihihi..

    laptop saya tak boleh diselamatkan dh huhuhu.. tiada post baru..ziarah mana sempat je la...mati kutu woo !

    ReplyDelete
  14. suke yg x panjang.. x botak.. wahahaha

    ReplyDelete
  15. umm, dulu time belajar selalu je botakkan rambut, pasal rambut aku kalau panjang bergulung2 ekekee

    ReplyDelete
  16. bia pendek asal jgn pnjg gile cm pompuaannn
    taaaaamoooooooooo!
    hehhee

    ReplyDelete
  17. akak suka rambut suami akak..kihkihkih

    ReplyDelete
  18. wahh.. sy bermulut manis ya... ;-p

    ReplyDelete
  19. budak2 skola menengah tak boleh panjang.. tak boleh pendek.. bukan sebab itu dorg ramai kawan.. just saying.. :D

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)