Maisara::seratus!

Assalamualaikum...

Selamat petang..
hari jumaat lepas ada pasar malam..
petang tu pulak lepas hujan..perut lapar je..
bau ayam goreng menusuk2 ke hidung..
maklum la..pasar malam sebelah umah je..

Dengan niat nak cari makan..
aku dengan maisara pun pergi la kejap petang tu..
nama je pasar malam tapi jam 4,5 dah berniaga..hehheeh..
tapi macam biasa la anak dara ni...
nampak benda lain pulak...

Maisara:jom tengok mainan sekejap ibu...

Ibu:tengok je..tak nak beli ok..

Maisara:ok...

sampai2 je dia nampak doll..

Maisara:maisara suka la puteri ni..maisara nak namakan dia puteri cantik..

Ibu:(buat tak tahu)

Maisara:dia cantik kan ibu...??

Ibu:erm...

Maisara:ok..maisara ambik yang ini..

Ibu:kan nak tengok je..ibu tak de duit dah..

Maisara:maisara ada duit la..ayah bagi seratus..

Ibu:mana duit hang??

dia pun buka la beg duit pooh dia tu..

Maisara:nah..seratus..

Ibu:ni seratus????ini singgit..beli kuaci pun tak lepas tau..

seratus dengan singgit pun tak kenal..!!

sekian..

Post a comment

16 Comments

  1. hehe... seratus dgn seringgit~

    ReplyDelete
  2. hahaha.....oklah tu, dia kasi gak duit dia nak beli patung walau jauh benar beza amaunnya...hihi

    ReplyDelete
  3. kalu rm1 = rm100..kaya da makcik maisara oiiii

    ReplyDelete
  4. mungkin maisara lupa atau tak nmpk titik di 1.00 tu...huhuhuh

    ReplyDelete
  5. hahaha...last2 beli x babydoll tu??

    ReplyDelete
  6. budak kecik biaselah..kalau bagi duet syiling banyak pun die boleh cakap banyak duet..hehehe..maisara maisara..abes tu beli x doll tu?

    ReplyDelete
  7. pandai dia main psiko dgn akak ya..blm beli dah letak nama.

    ReplyDelete
  8. nampaknya pokai jugak la ibu maisara tu..hehe. pandai lak dia sebut duit seratus.. kalau sebut seribu jenuh la..

    ReplyDelete
  9. hahahahahahaha...

    knp gelak? kan dah kata klu pasal maisara asyik nk tergelak je dgn keletah dia.

    ReplyDelete
  10. mesti akak pelik nape husband akak bg dia seratus??..sy pun pelik mula2 baca..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. kekekekeke
    adakah ayahnya yg berkata,

    "nah ayah bagi seratus.."

    kiki
    comei betul maisarah ni..

    ReplyDelete
  12. waaahhh, cumel maisara..

    kite ada seratus lima puluh.. banyak sikit dari maisara.. hehe ^_^

    ReplyDelete
  13. hehehehe..maisara ni bnyk ckp....cOmeynyer budk ni :D

    ReplyDelete
  14. maisara,nape x cakap tahap seratos?kihkihkih :)

    ReplyDelete
  15. ingatkan betul2 dapat seratus tadi... terkejut skjp.. hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)